niedziela, 16 sierpnia 2020

Photo Show dla modeli koni oraz customy

Co to jest Live Show dla modeli to pewnie już wiecie. Dla tych, co dopiero pierwszy raz o tym słyszą: najprościej mówiąc jest to konkurs dla modeli koni, gdzie tak jak na prawdziwych wystawach zwierząt rasowych, wybiera się najlepszych przedstawicieli swojej rasy w różnych klasach. O polskich  Live Show możecie poczytać na tej zakładce:


Uaktualniłam dane, ale jakbyście widzieli jakiś błąd, to proszę o informację.

W tym roku miały odbyć się trzy Live Show, ale z powodu sytuacji epidemiologicznej (ach, ten wirus) jeden LS został odwołany a dwa zmienione na PS.



II Śląski Live Show został zmieniony na Śląski Photo Show i zgłoszenia do niego właśnie się odbywają. Wszystkie potrzebne informacje znajdziecie na stronie wydarzenia, czyli:

witryna ----> slaskiliveshow.weebly.com
FB ----> Śląski Live Show

W skrócie:
zgłoszenia 4 sierpnia - 23 sierpnia 2020
wpisowe 10 zł - zgłoszenia wysyłane na maila





Live Show Górski Przystanek został zmieniony na Royal Corona Photo Show i zgłoszenia też właśnie są przyjmowane. Info na stronie wydarzenia:

FB ----> Grupa Live Show Górski Przystanek (tam info o PS)

FB ----> Grupa na FB Royal Corona PS

W skrócie:
zgłoszenia 8 sierpnia - 24 sierpnia 2020 do godziny 23:59
darmowy - rozety do druku samemu - zgłoszenia wysyłane na platformie Discord




Przepraszam, że trochę późno informuję, ale sama się zagapiłam. Jednak mam nadzieję, że jest jak w tym przysłowiu "dla chcącego nic trudnego" i Ci, co będą się chcieli zgłosić, znajdą czas na zrobienie kilku(nastu)? zdjęć :)

A ja właśnie dziś przejrzałam moje półki z customami, z których kilka na pewno zgłoszę do PSów. Zdjęcia, które dziś zrobiłam nie będą na zgłoszeniach, bo nie są na jednolitym tle, ale przynajmniej udało mi się uaktualnić podstronę na blogu z customami, o tutaj ją znajdziecie:


Niektóre z nich już pokazywałam na blogu, sporo mi zostało do pokazania. Mam nadzieję, że do końca roku mi się to uda.


Na zdjęciu - Crusaider - koń ardeński (Schleich Dartmoor) przerobiony przez Dark Pegasus Studio

Pozdrawiam i do zobaczenia na PS-ach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)