piątek, 7 sierpnia 2020

Breyer Classics - Koń Appaloosa 611

Breyer Classics - koń Appaloosa nr 611 produkowany w latach 2009-2011, czyli obecnie wycofany.



Mold konia to "Ruffian", który powstał w 1977 roku a jego autorem jest Chris Hess. Przedstawia konia pełnej krwi angielskiej, a dokładniej idącą (czy kłusującą?) klacz.


Mnie bardzo spodobała się maść, jaką ma ten model - "rudy" kasztan z nakrapianą derką, czyli kasztanowato-tarantowaty.


Koń ma odmiany "skarpetki" na trzech nogach, a na głowie wąską łysinę, chrapkę a także odmianę na dolnej wardze. Całości dopełniają oczy "patrzące" do tyłu - taki to cudak ;)


Poniżej z klaczą karo-tarantowatą z zestawu ze źrebakiem, które pokażę innym razem.


Wydaje mi się, że akurat ten koń nie zyska wielu fanów - ale mnie i tak się podoba :D


Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Śliczny konik! U mnie raczej się nie znajdzie, niestety, mi się podoba:).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)