poniedziałek, 10 sierpnia 2020

Medalion - Never Give Up

Artist Resin medalion z głową konia - jego autorką jest Amelia Bryła z The Trail of Art.


Zawsze wydawało mi się, że nazwa tego medalionu to "Never Give Up" (Nigdy się nie poddawaj), ale na certyfikacie znajdujemy jego prawdziwe imię i rasę: jest to mustang Ekspres. Medalion został odlany w liczbie 20 sztuk, więc jest to nieduża seria i, jeśli się nie mylę, jest to pierwszy medalion Amelii - powstał w 2018 roku.

Proces jego powstawania możecie zobaczyć na instagramie autorki:
the_trail_of_art_22344
tutaj można zobaczyć pomalowanego, gdyż Amelia jest również autorką malowania:
the_trail_of_art
a tu jeszcze jeden adres, gdzie możecie zobaczyć inne rzeźby:
art_without_secrets

Jak widać, jest to raczej mały medalion - na zdjęciu porównanie z dwoma, które już mam w kolekcji: Perunem oraz Zenitem. Jednak niewątpliwie jest najbardziej dynamiczny - Ekspres pokazuje zęby i lepiej z nim nie zadzierać!


Medalion podobał mi się od chwili, gdy go zobaczyłam jeszcze w fazie surowej. Jednak nie chciałam "zbierać" medalionów... ale jak widać wszystko się zmienia. Cieszę się bardzo, że mam w swojej kolekcji "koniki 2-D" polskich artystek. Chyba nie znam już nikogo z Polski, kto odlewa "półpłaskie" koniki. Ciekawa jestem, czy ta gałąź kolekcjonerstwa się u nas przyjmie i rozwinie? Medaliony potrafią być naprawdę piękne a odpowiednio pomalowane niczym nie ustępują modelom 3-D.

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Piękny medalion, rzeczywiście ma "swój charakterek" :D. A to obok tego konia to wąż? Nie wiem, może tylko ja mam takie skojarzenia :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny kasztanek! Ja coraz bardziej zakochuje się w końskich medalionach. Ostatnio przyjechała do mnie druga pomalowana płaskorzeźba a w planach (nieco odległych) są dwie kolejne. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten medalion, choć nie wiem sama czemu, bo nie przepadam za taką dynamicznością. Nie zna pani już nikogo więcej? A to śmieszne trochę, bo ja odlewam "półpłaskie" koniki ;). Jak coś zapraszam serdecznie do kupna :).

    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz :)
    Zapraszam również tutaj: https://stajnia-pegaz-studio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)