niedziela, 23 sierpnia 2020

Breyer Classics - Kuce walijskie i źrebak - Pony Power

Zestaw Breyer Classics - Kuce walijskie i źrebak Pony Power nr 62200 z roku 2020.



W zestawie oprócz modeli koni znajdziemy pięć przęseł białego płotka, szare koryto, fioletowe wiaderko z logo Breyer oraz pęczek marchewek.


Koniki przecież trzeba czasem karmić!


Niedawno zestaw ten był w promocji na Monocerus.pl i po namyśle postanowiłam go przygarnąć. I tak w mojej kolekcji nareszcie pojawił się źrebak na moldzie kłusującej klaczki, czyli "Haflinger Foal" wyrzeźbiony przez panią Brigitte Eberl i wprowadzony po raz pierwszy do sprzedaży w roku 2011.


W Polsce można go było zakupić w kilku zestawach:
- jako srokacz był razem z innym źrebakiem (nie opisywałam ich, mam tylko fotkę w pudełku):


- jako jasno gniady kuc Dartmoor w zestawie z klaczą, opisywałam ich tutaj:
Breyer Classics - Dartmoor klacz i źrebię 62043
(Zestaw ten jest już wycofany i nie można go kupić.)


- jako karusek w zestawie z klaczą, ogierem i akcesoriami, również pokazywałam:
Breyer Classics - Zestaw Konie Bohaterowie Zachodu 61098
(Zestaw jest już wycofany, ale chyba na Monocerusie jest jeszcze jedna sztuka.)


A tutaj piękny karusek, jeszcze trochę kudłaty, bo ze źrebięcą sierścią. Maluch jest naprawdę świetny i cieszę się, że w końcu mam go w kolekcji.


Jego mama to wątrobiano-kasztanowata klacz na moldzie "Haflinger Mare" również pani Eberl.


Klacz pokazywałam już dziś
- jako gniadoszkę (link i zdjęcie wcześniej w poście),

- jako jasnokasztanowatą haflingerkę, która jest już niedostępna w sprzedaży, jej zdjęcia można zobaczyć tutaj:
Breyer Classics - Klacz haflinger nr 938 sesja


oraz jako srokatego kuca, którego pokazywałam tu:
Beyer Classics - Gniado-srokaty kuc 920
(Jeszcze go można kupić, bo nie jest wycofany.)


W zestawie opisywanym dziś klacz, jak już wspomniałam, jest wątrobianym kasztanem i bardzo mi się podoba.


W słońcu wygląda bardziej rudo.


Poniżej "Trzy Gracje"...


... i jeszcze raz:


Trzecim koniem w komplecie, jest wałach na moldzie "Black Beauty" wyrzeźbiony przez pana Chris'a Hess'a i wprowadzony po raz pierwszy w roku 1980.


Ten mold też mogliśmy w Polsce kupić już kilkakrotnie, np. jako tarantowatego konia ze źrebakiem w zestawie, który opisywałam tutaj:
Breyer Classics - Koń i źrebię Appaloosa nr 62041
(Zestaw wycofany i niedostępny obecnie.)


A obecnie możemy go zakupić na Monocerusie jako nr 924, czyli kasztana:


W zestawie wałach jest maści podobno bułanej, ale nie ma pręgowania, więc może to jelonek? W każdym razie z tą dużą odmianą na głowie wygląda całkiem dobrze.


Nie byłam do końca przekonana do tego moldu, ale "na żywo" jest bardzo ładny pomimo grudek, które na nim znajdziemy.


Jak już napisałam modele mają przedstawiać kuce rasy walijskiej. Czy robią to dobrze zostawiam Waszej ocenie. Ale bez względu na rasę wydaje mi się, że zestaw jest godny polecenia szczególnie dla nowych miłośników Breyerów, bo zawiera całą rodzinę koni wraz z akcesoriami do karmienia, czyli komplet, który jest idealny do zabawy w wymyśloną stadninę koni :)

Zestaw możecie kupić tutaj:
Zestawy Breyer Classics na Monocerus.pl


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)