czwartek, 6 sierpnia 2020

Kucyki My Little Pony - ostatnie stado

Kucyki My Little Pony - ostatnie stado - jak na razie ;)
Wszystkie z Generacji 1.

Identyfikacja kucyków - www.strawberryreef.com


Windy - Biały jednorożec z tęczową grzywą i ogonem.




Bunnyhop - Biały kucyk magik.


Jego towarzyszem mieszkającym w cylindrze jest różowy królik.



Cherries Jubilee - pomarańczowy kucyk z wisienkami.



Baby Half Note - fioletowy maluch z baletkami.




Sea Pony Splasher - konik kucyk morski!



Vanilla Treat - jej znaczkiem jest różowy tort.



Boobles - mój pierwszy siedzący kucyk.


Więcej kucyków nie mam :( Smuteczek

2 komentarze:

  1. Ja mam jeszcze więcej, ale nie oddam :P.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super ^^ Kilka lat temu widziałam tego bloga, czasem wchodziłam, ale teraz odkryłam go na nowo <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)