piątek, 20 listopada 2020

CollectA - Koń Sugarbush Draft źrebię 88897

Kolejna nowość na 2020 rok - CollectA koń Sugarbush Draft źrebię nr 88897 (Sugarbush Draft Foal). Jest to nowość śródroczna, więc dopiero niedawno pojawiła się w Polsce i oczywiście na Monocerus.pl

Jeśli ktoś jeszcze nie widział, to na blogu opisana jest już klacz tej rasy, która pojawiła się w Polsce w pierwszej połowie tego roku:
CollectA - Koń Sugarbush Draft 88879

Prawdę mówiąc, to nie wiem, jakiej maści jest źrebak, ale chyba źrebięca sierść na gniadym? A może jakaś "mysza"? A może po prostu młody kary? W każdym razie źrebak jest dość ciemny, ale w słońcu "się rozjaśnia" i wcale nie jest tak jednolity, jakby się na początku wydawało. No i oczywiście jest to tarant z nakrapianą derką, czyli coś, co Capricorn bardzo lubi :D

Ogierek ma ciekawą odmianę na głowie, nie ma odmian na nogach. Podoba mi się malowanie kopyt, są to typowe paskowane kopyta, które można zaobserwować u tarantów.

Oba konie (klacz i źrebię) dobrze do siebie pasują. Widać, że jest to ta sama rasa - podobne głowy, linia zadu, nogi, szyja.


Modele CollectA są trochę większe od Schleich, więc pani stajenna ledwo sięga do uszu małego.



Pisałam to już przy opisie klaczy - zdjęcia firmowe niezbyt mnie zachęcały do tych koników, ale na żywo okazały się całkiem ładne i polecam, jeśli lubicie takie ciekawie umaszczone "grubaski".


Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Ja nigdy nie byłam do nich przekonana, ale jakoś widząc je na Twoich zdjęciach, to od razu zyskały :). Tu na szczęście nie ma co się przyczepiać do za grubych nóżek, bo żywe konie też takie mają :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo krótko opisane :O moim zdaniem jego poza jest.. dziwna? no nie wiem, nie wygląda na źrebaka haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta parka niezbyt mi się podoba, szczerze mówiąc z nowości na ten rok aktualnie przemawia do mnie jedynie zimnokrwista klaczka :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem uroczy maluch. Fajne cieniowanie. Świetnie wygląda ze swoją mamusią. Raczej do mnie nie trafi, ale popatrzeć nie zaszkodzi :)
    PS Będzie może w najbliższym czasie opis Checkers?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)