czwartek, 26 listopada 2020

CollectA - Koń Barock Pinto źrebię 88893

Nowość 2020 CollectA - koń Barock Pinto źrebię 88893


Konik jest maści karo srokatej, czyli w sumie czarno-biały. Beżowym kolorem są potraktowane kopyta na wszystkich nogach, ponieważ mają one białe odmiany. Dodatkowo na pysku znajdziemy biało-różową chrapkę.


Figurka przedstawia stojącego źrebaka klaczkę i jest to ten sam mold, co znany nam już źrebak rasy fryzyjskiej. Jest to starsze źrebię, może nawet roczniak?


Ponieważ konie rasy Barock Pinto to najczęściej mieszanki fryzów z jakąś ciepłokrwistą srokatą rasą, nie dziwi wybranie moldu fryza na mold tej figurki. Na zdjęciu niżej źróbka razem z "tatą":


Opisywałam już młodego fryza tej firmy, post możecie przeczytać tutaj:
CollectA 2018 - Koń fryzyjski źrebię 88815




Lubicie srokacze? Ja wolę taranty, ale ta parka jest niczego sobie :)

Oczywiście źrebak jest na Monocerus.pl


Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Taranty, chociaż srokacze też niczego sobie ;P
    Właśnie chciałam się spytać, czy to na tym moldzie był też źrebak fryzyjski, ale Ty odpowiedziałaś… no więc coż :)
    I w KOŃcu wiem, co to jest ta rasa barock pinto ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i zdecydowałam, muszę mieć to źrebię! Jest mu zdecydowanie ładniej w tej maści, a rzeźba cudowna :3 Szczególnie od przodu bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy można prosić o opis ogiera paso fino ze Schleich, tego z fioletową derką?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)