niedziela, 8 listopada 2020

CollectA - Klacz i terier 88891

Kolejna nowość na 2020 rok - CollectA klacz i terier (mare and terrier), czyli koń i pies numer katalogowy 88891.

Psa nie da się ściągnąć z konia - jest przyklejony na stałe. No to tyle. Więcej już pisać nie potrzeba, bo wszyscy tylko to chcieli wiedzieć :P

Ostatnio modele CollectA mają coraz bardziej grube nogi. W przypadku tej klaczy to nie przeszkadza moim zdaniem, bo wydaje mi się taka trochę "kucykowata".

Klacz jest maści gniado-srokatej z wąską łysiną przechodzącą aż na dolną wargę. Jej grzywa jest dość długa i zaczesana na jedną stronę, ale parę kosmyków znalazło się też na lewej części szyi.

Według twórców figurka ma przedstawiać przyjaźń międzygatunkową i dlatego na grzbiecie konia znajdziemy leżącego psa w typie teriera.

Piesek bardzo mi się podoba, ma taki zawadiacki wyraz pyszczka i ogólnie wygląda na wesołego malucha. Nie przedstawia żadnej konkretnej rasy - jest to " a little mixed breed dog", czyli mały wielorasowiec.


Figurka klaczy jest wielkości coś pomiędzy dużym koniem a kucem - czyli taki typowy konik do nauki jazdy dla dzieciaków.

"Nasiedziałeś się już - idź sobie!"

Myślę, że to kwestia czasu i w końcu ktoś zrobi customa tych dwóch zwierzaków z magnesami, a co za tym idzie z możliwością ściągania psa z grzbietu tej biednej kobyły ;)

Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Oj, to mnie odstraszył ten fakt, że nie można psiaka ściągnąć. Nie planowałam ich zakupu, ale mimo wszystko. Czekam na opis marwariego, on mnie najbardziej zauroczył!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście te grube nóżki aż tak nie przeszkadzają. Szkoda tylko, że malowanie jest tak... 🤢 Model miał niesamowity potencjał, a teraz... Szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah, gdybym ja ją "dorwała", to bym ściągnęła z niej tego psa – ale na razie nie mam w planach jej kupować, i raczej się na to też nie zanosi :).
    Ogólnie sam model jest bardzo ładny, chociaż szkoda, że (chyba, tak mi się wydaje, że ma) kasztanów nie ma pomalowanych. Do tego jeszcze te ogromniaste napisy… Trochę to psuje sam wygląd tej parki i bym to jednak zmieniła – po pierwsze zeszlifowałabym napisy, potem ściągnęła psa i… pomalowała na tą samą maść, bo wyjątkowo ładnie w niej wygląda ;P.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpisy zawsze niby krótkie, a wiele mówią. Jeden z najlepszych blogów o figurkach koni, jaki znam ^^ I jeszcze żyje, to wielka zaleta XD Był ze mną na początku mojej przygody z modelami i ich customami, czego dalszy ciąg jest tutaj https://sayto-mlodzipotrafia.blogspot.com/. Trzymam kciuki za dalszy rozwój...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Życzę powodzenia w blogowaniu - miło, że to konikowe hobby nadal się w Polsce rozwija :D

      Usuń
  5. Rasa psa to Jack Russell terrier

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj szkoda że nie można ściągnąć tego uroczego psiaka ale cóż ta parka i tak mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny z niej model, ciekawi mnie jeszcze Marwari, bo też wydaje się niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy będzie recenzja Breyera Traditional Checkers?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam ją dzisiaj i bardzo polecam. Jest naprawdę piękna moim zdaniem. Ale jednak, mogliby sprzedawać tą figurke bez psa, i z psem też. Czyli tak jakby 2 inne figurki XD Ale chyba tak nie zrobią.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)