czwartek, 1 sierpnia 2019

Breyer Traditional - Sunny 1463

Jeszcze jej tu nie pokazywałam, a jest to trzecia z "Pogodynek", która do mnie przyjechała:
Breyer Traditional - Weather Girl - Sunny 1463 



Mold to "Trotting Arabian Mare" (kłusująca klacz arabska) zwana także pod nazwą "Weather Girl". Wyrzeźbiona została przez Brigitte Eberl i wprowadzona do sprzedaży w roku 2011. Sunny to jeden z trzech modeli, które trzeba było zdobyć, aby dostać czwarty z kompletu w tak zwanym "Treasure Hunt", czyli "polowaniu na skarb".

Opisywałam już na blogu Partly Cloudy:
Breyer Traditional - Partly Cloudy nr 1464

oraz Rainbow (model-niespodzianka):
Breyer Traditional - Rainbow nr 1465


Mold nie był używany aż do roku 2016, kiedy to została wyprodukowana kara "Rhapsody in Black", o której pisałam tutaj:
Breyer Traditional - Rhapsody in Black nr 1752


Sunny (czyli "Słoneczna") to klacz maści izabelowatej (palomino) - pomarańczowo-żółta z jasną grzywą i ogonem.





Słońce akurat zachodziło, jak robiłam zdjęcia:


Została mi do pokazania jeszcze Thunderstorm i postaram się zrobić jej zdjęcia w te wakacje :)

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Moja ulubiona wersja WG. Przepiękny model :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona pogodynka to Partly Cloudy:) Bardzo lubie ten mold.

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba najlepsza z wszystkich kobyłek na tym moldzie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. To jeden z moich ulubionych breyerowych moldów. Ładnie jej w tej maści, ale w czym jej źle? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)