piątek, 15 marca 2013

Breyer Traditional - Partly Cloudy nr 1464

Udało mi się obfotografować Breyer Traditional - Party Cloudy 1464, więc dziś post o mojej piękności:


Jak widzicie, udało mi się wreszcie uruchomić galerię na ModeleKoni.pl. Na razie jest tam tylko kilka modeli, ale mam nadzieję, że w miarę regularnie będę dodawać nowe zdjęcia. Ale wracając do Chmurki...


Prawda, że wygląda jak żywy koń? Wrażenie psują trochę te "łuski" na sierści - takie same, jak na moim Big Chex To Cash. Jakby była jednolitej maści, to można byłoby ją pomylić z prawdziwym sierściuchem :)


Partly Cloudy to jedna z czterech (a właściwie pięciu) Weather Girls na moldzie o tej samej nazwie. Wyrzeźbiona została przez panią Brigitte Eberl i produkowana była w 2011 roku. Podobno następne użycie tego moldu będzie dopiero w 2016 roku. Zdaje mi się, że jej prekursorką była wykonana w brązie Mascha - galeria p. Eberl (Bronzen - Pferde - Arabische Pferde).

Klacz jest prawie takiej samej wielkości, jak opisywany wcześniej Sshameless++. Mają taką samą wysokość w kłębie, czyli około 15 cm.


Chmurka ma większy brzuch, gdy patrzy się na nią z góry - wydaje mi się, że jest źrebna ;)


Właściwie, to nie wiem, co o niej pisać. Jest po prostu niesamowita. Niech zdjęcia mówią same:


Ona z każdej strony wygląda pięknie ;)


Szkoda tylko, że oczy nie mają zaznaczonej źrenicy. Ale wtedy to byłaby chyba (prawie) idealna.

Pozdrawiam gorąco!

6 komentarzy:

  1. Za tym moldem nie przepadam, ale maść jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Model super! Może ktoś zna taki mold jak Goffert i wie kiedy będzie znów w produkcji? Bo ja po prostu za nim przepadam i mam nadzieję że kiedyś będzie w Polsce..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, kiedy Goffert będzie znów w produkcji, ale ma być dołączany do 3 dniowego biletu w tegorocznym Breyer Fest odbywającym się w dniach 11-13 lipca w Lexington w Kentucky Horse Park. Więc może w przyszłym roku wyjdzie jako regularny model? Kto wie...

      Usuń
  3. Śliczny koń :) Chyba sobie kupie takiego breyerka

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest traditional ? Bo tak wygląda ;) A i jeszcze czy tego konika nabędę w polsce czy tylko z zagranicy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja może na końcu będę się podpisywać bo dużo tu anonimów xD Przez tą osobe u góry zainteresował mnie Goffert ale custom nigdzie nie moge go znaleźć może wiesz albo wie pani ile kosztuje taki custom ? http://img.photobucket.com/albums/v167/Leth1/largepics/goffertCM.jpg albo taki ? http://www.identifyyourbreyer.com/images/uhhbreyertestpiecefinal.jpg /Koniowata

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)