wtorek, 27 sierpnia 2019

CollectA - Koń doński klacz nr 88847

Na początku zapraszam do La Rosita Stable na fotorelację z I Śląskiego LS - ja niestety nie miałam czasu zrobić zdjęć: KLIK Śląski Live Show fotorelacja

A teraz już:

nowość 2019 CollectA - Koń doński klacz numer katalogowy 88847.



Pierwszy raz spotkałam się z modelem koni tej rasy, więc wielki plus dla firmy za zdecydowanie się na wypuszczenie takiej figurki. Rasa dońska to konie pochodzące z Ukrainy, a więc zza naszej wschodniej granicy.


Klacz jest maści kasztanowatej z pięknym złotym połyskiem, bo konie tej rasy tak właśnie błyszczą. Zdjęcia były robione podczas zachmurzonego nieba i dlatego nie jest on tak bardzo widoczny.


Model ma wszystkie cechy innych "kolekciaków", czyli ma fakturę sierści, wicherki, kasztany i strzałki. Poza tym nie jest tak cienki za barkami i dokładniej jest też pomalowana grzywa, więc to niewątpliwie zmiany na plus.


Obecnie są już 3 modele z metalicznym połyskiem wśród koni CollectA: kasztanowata klacz arabska, ogier australian stock oraz właśnie klacz dońska. Każdy z nich ma trochę inny odcień oraz stopień "nabłyszczenia".


Jeszcze porównanie z modelem Schleich klaczą Quarter, która też jest kasztanowata. Hmmm, która figurka jest bardziej realistyczna? Pytanie retoryczne ;)


I na koniec jeszcze zdjęcie z wystrzelonym flaszem, czyli lampą błyskową:


Pod koniec zeszłego tygodnia przyjechała do Monocerusa wielka dostawa - ponad 300 różnych gatunków modeli zwierząt obecnie żyjących, wymarłych i fantastycznych. Okazało się, że to jeszcze nie wszystkie - jutro lub pojutrze spodziewana jest kolejna dostawa, tym razem brakujące nowości z 2019 roku. Zachęcam do zajrzenia na Monocerus.pl i "upolowania" swoich faworytów.

Może komuś takie celtyckie jednorożce? Cała rodzina:


Oczywiście jednorożki będą miały też swój własny wpis, ale ostatnio jestem zapracowana, więc raczej będzie to później niż wcześniej.

No i Quarter Horse w skali 1:12 jest jeszcze do pokazania i knabstrup mały...


I masa innych zwierzaków...








Pozdrawiam i do następnego!

5 komentarzy:

  1. Zawiodłam się na Schleichu:( Już patrzę na monocerusa! Może znajdę promocję!

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń
  2. achałki są jeszcze metaliczne :) bardzo mi się podoba ten dinozaur z zakręconym jak bat ogonem, ale nie wiem już gdzie bym go postawiła :( potrzebna mi cała hala na zabawki. lew też jest przepiękny. czekam z niecierpliwością na recenzję jednorożków :) biegnę do sklepu podziwiać nowości!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytanie, czy ogier andqluzyjski collecta skarogniady lub siwy będzie jeszcze kiedykolwiek dostępny na monocerusie? zaczynam sie obawiać, że już go wycofali, a strasznie zależy mi na tym modelu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dostępny już teraz z tego co widziałam (ale w ilości średniej wiec sie pośpiesz).

      Usuń
  4. O rany, jaka ładna ;) Dopisuję do chciejlisty, muszę ją zdobyć!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    stajniaapanama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)