poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Breyer Traditional - Black Beauty 1317

Czasami mam wrażenie, że niektóre modele podobają się tylko mnie...

Breyer Traditional - Black Beauty 1317 z zestawu z książką.



Info z Wikipedii:
Czarny Książę (ang. Black Beauty, inne polskie tłumaczenie – Mój Kary) – powieść Anny Sewell dla dzieci i młodzieży opublikowana w 1877. Książka jest pisana w pierwszej osobie, narratorem jest koń – Czarny Książę. Opowiada on historię swojego życia, od narodzin po wiek sędziwy.

Black Beauty ma wiele "wcieleń" wśród modeli Breyer - ten był produkowany w latach 2008-2009 i jest na moldzie "Foundation Stallion" wyrzeźbiony przez Chrisa Hessa w roku 1977.



W Polsce dostępny jest jeszcze jeden model na tym moldzie i jest to jeleni koń z zestawu z kowbojką, który opisywałam tutaj:
Breyer Traditional - Koń i jeździec westernowy 1410


Jak już pisałam na początku - chyba tylko ja lubię ten mold. Nie kojarzę nikogo, kto by go miał w swoich zbiorach. A może jednak się mylę? Może też go macie i lubicie?


Ja mam już trzy różne modele - trzeci to srokaty koń rasy barock pinto, który będzie miał swój opis na blogu kiedy indziej.


A tu z drugim karusem, który do mnie niedawno przyjechał:


Dwa moldy, które lubię bez powodu - po prostu mi się podobają i już.


Bo zbieranie modeli czasem polega po prostu na przygarnięciu tych, które mają w sobie "to coś", czego nie widzi nikt inny. 

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Blackie jest całkiem ładny, jedyne co mi przeszkadza to ta grzywa.
    Czy tylko mi się wydaje, że wszystkie modele pana Hessa mają zmasakrowane głowy? Takie nierówne itd
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za modelami Hessa, na szczęście. Za to fotka pary karusów bardzo ładna ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tego modelu nie mam w swojej kolekcji ale bardzo mi się podoba.

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)