środa, 20 października 2021

CollectA - Koń Paso Fino klacz izabelowata 88924

CollectA - koń Paso Fino klacz izabelowata 88924 (Paso Fino Mare Palomino) - nowość 2021 rok.


Koń pokazany jest w charakterystycznym chodzie tej rasy, ale którym, to nie mam pojęcia, nie znam się na tym na tyle, żeby to ocenić. Będzie to któryś z tych: paso fino / paso corto / paso largo. Na YouTube jest dużo filmów z tymi końmi, może ktoś z Was da radę określić dokładniej.

Klacz jest maści izabelowatej z odmianami na wszystkich kończynach oraz głowie. Strzałki i kasztany są oczywiście wyrzeźbione, choć te ostatnie nie są pomalowane.

Bardzo podoba mi się sposób wyrzeźbienia ogona, a mianowicie fakt, że widać gdzie kręgi ogonowe się kończą. Oglądałam filmiki jak te konie chodzą i faktycznie, noszą ogon w takim położeniu.

Łysina przechodzi w róż na chrapach. Na ciele widać wyrzeźbioną sierść, także w uszach znajdziemy "włoski".



Poniżej na zdjęciu figurki dwóch klaczy firmy CollectA: paso fino (rasa z Portoryko) oraz paso peruwiański (rasa z Peru). Tą drugą klacz opisywałam w tym poście:

CollectA - Klacz paso peruwiański 88792

Tak podobne, a jednak różne.


Może niezbyt to widać na zdjęciach, ale grzywa i ogon nie są jednolite, namalowane są ciemniejsze pasemka, co urozmaica i urealnia wygląd tego modelu.

Jak Wam się podoba ten konik? U mnie już stoi :)

Oczywiście jest dostępny na Monocerus.pl

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się fakt, że klaczka faktycznie przypomina tę rasę. Charakterystyczny ogon,jakby ,,wycofana" pozycja, wyraźny przerost zadu; pysk wprawdzie niepodobny, ale widać w nim próbę uchwycenia rasy. Jeśliby porównać ją z ogierem Schleich z 2020, to o wiele lepiej odwzorowuje rasę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, szczerze mówiąc mold jakoś taki zwykły. Kuc connemara, klacz camargue i np russian don mare bardziej mi sie podobają. A na dodatek samo tworzywo jest lepsze w conemarze i camargue chyba. Takie świecące, wg mnie lepsze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)