piątek, 1 października 2021

Breyer Traditional - Checkers 1831

Model konia nowość 2020 firmy Breyer Traditional - Checkers nr kat.1831 - to kasztanowaty wałach, a jego pełne imię brzmi Sir Rugged Chex.


Mold "Latigo" (znany także jako"Loping Quarter Horse") wprowadzony został do produkcji w 2013 roku, a wyrzeźbiony jest przez Sommer Prosser.

Przedstawia galopującego konia rasy Quarter Horse, który na modłę amerykańską ma wyciętą grzywę za uszami. Podobno wycina się ją, żeby nie plątała się w ogłowie, choć...


jak widać na poniższym filmie, żywy Checkers też ma taką fryzurę, a on jeździ w ogóle bez ogłowia. A przy okazji pytanie - czy Wasze konie umiałyby przejść taki tor przeszkód?

Model na wszystkich nogach ma wyrzeźbione strzałki i kasztany, a dodatkowo także podkowy, które u Checkersa są także pomalowane.


W Polsce mogliśmy zakupić wcześniej na tym moldzie gniadego konia Harlay D Zip'a. Produkowany był w latach 2014-2016, a opisywałam go tutaj:

Breyer Traditional - Harley D Zip nr 1718


Natomiast w roku 2019 można było zakupić konia świątecznego o imieniu Minstrel, który to był klaczą i pokazywałam ją tutaj:

Breyer Traditional - Minstrel koń świąteczny 2019

Mimo, że mold nie należy do największych (konie tej rasy są raczej niskie, żeby kowbojom było łatwo na nie wchodzić), to lalka w skali Traditional wygląda na nim całkiem zgrabnie. Jak widać, też jeździ bez ogłowia:


No i porównanie do figurki Schleich - na fotce kasztanowata klacz Quarter:


Jak Wam się ten kasztan podoba? Ja lubię ten mold, jest jednym z niewielu ukazujących konia w galopie w tej fazie ruchu.

Można go zakupić tu:

reyer Traditional 1831 - Checkers na Monocerus.pl


Na koniec fotka, którą już pokazywałam na blogu w styczniu tego roku - Checkers ze swoją koleżanką Airiellą w kantarach sznurkowych od Kavy:


Pozdrawiam!

PS Z moich blogowych planów nic nie wychodzi ostatnio, więc daję sobie spokój z planowaniem ;)

Do przeczytania!

3 komentarze:

  1. Jakoś tak nigdy nie podobały mi się jego aż za bardzo zarysowane mięśnie i fakt, że na zdjęciach wygląda jakby był lekko błyszczący. Mimo wszystko ogółem fajny chłopak :>
    Co do bloga, nie ma co planować, fajnie jest poczytać tutaj cokolwiek :3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nieproporcjonalnie dla mnie wygląda :O
    A blog bardzo fajny ja lubię czytać nawet krótkie posty tutaj nawet niezwiązane z końmi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tor przeszkód wygląda jak to co robią wściekłe kucyki goniące sie nawzajem...

    Ścieżka huculska...
    ...WERSJA HARD!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)