wtorek, 24 czerwca 2014

Oferta Breyer PL cz.6

No i doszliśmy do ostatniej części z końmi firmy Breyer na polski rynek.

TR 1473 TS Black Tie Affair - portret konia. Wskoczył na moją chciejlistę, jak tylko go ujrzałam. Do tej pory uważałam, że srokaty arab to zuoooo, ale jemu można to wybaczyć. No piękny jest i już!

TR 1435 Lil' Ricky Rocker - portret konia. Też na żywo zyskał. Ale wolałaby jakieś mniej białe malowanie. Choć jest piękny.

TR 1470 Sato - portret konia. Na początku mi się bardzo nie podobał. Ale tak jak w przypadku Black Tie zyskał przy bliższym poznaniu. Byłby ciekawym okazem w kolekcji z taką nietypową maścią.

Porównanie wielkości

TR 1703 Grullo Pinto - portret rasy. Te jego niebieskie ślipka - ja chcę! I nawet nie będzie mi ta rozwiana grzywa przeszkadzać ;)

TR 1434 CH Sprinkles - portret konia. Chyba nie jest zbyt popularny w Polsce. Widziałam jego fotki tylko na jednym blogu. Mnie niezbyt się podoba, bo nie lubię tego chodu charakterystycznego dla saddlebredów. Ale sam model całkiem, całkiem. I ma podkówki :)

TR 1498 Lusitano - portret rasy. Ja mam Pecosa, więc na niego większej uwagi nie zwróciłam. Ale nie jest różowy, jak mi się wydawało po obejrzeniu fot promocyjnych, tylko brązowy. Ciekawą ma maść.

Porównanie wielkości

TR 1494 Northern Dancer - portret konia. A tego pana ktoś ma? Jeden z sześciu moldów wyrzeźbionych przez Jeanne Mellin Herrick, z 1988 roku. Całkiem porządne konisko się wydaje.

TR 10320B Elvis® Bear - portret konia. Jeden z koni Elvisa, tego piosenkarza, Króla Rock&Rolla jakby ktoś nie wiedział ;) Karusek. Nietypowy chód, nietypowy koń do kolekcji. Przygarnęłabym.

TR 1478 Zenyatta - portret konia. Piękny wyścigowy koń. Więcej o niej TUTAJ.

Porównanie wielkości

TR 1482 Brookside Pink Magnum - portret konia. On jest cudny zawsze i wszędzie, a mój miał na pudełku sznureczek ;) Więcej o nim TUTAJ

TR 1499 Sshameless++ - portret konia. Ja swojego Bezwstydnika już mam i uwielbiam. Czasem udaje ducha ;) Więcej o nim TUTAJ.

Porównanie wielkości. Jak widać kuc hackney jest tylko minimalnie wyższy od źrebaka.

TR 1484 Heartland High Tech - portret konia. Kuc hackney w pozie pokazowej, rozciągniętej. Bardzo ładny na żywo, choć mały. Ładne malowanie.

TR 1490 Zenyatta's First Colt - Cozmic One - portret konia. Nie przyciągnął mojego wzroku, bo mam Heartbreaker'a. Mold śliczny.

Porównanie wielkości. Skaczący kucyk i perszeron :)

TR 1496 Ballou - portret konia. Chciałabym skoczka do kolekcji, ale na pewno nie w tym malowaniu. Ten kasztanek jakoś mi nie pasuje. Ale ma plecioną grzywę i ogon :)

TR 1477 Priefert Kong - portret konia. Kary wielkolud wielkokoń! Z czerwoną wstążką na ogonie. Choć ja wolałabym siwka, bo takie mi się podobają perszerony.

Porównanie wielkości Quartera i kuca highland.

TR 1492 Topsails Rien Maker - portret konia. Mam Czesia, więc tego sobie odpuszczę ;) Ale ładny ma kolor.

TR 1483 Highland Pony - portret rasy. Kucyk :) Ale z czegoś trzeba zrezygnować... Ma go ktoś z Was? Nie widziałam go u nikogo. Nikt go nie lubi? :(

TR 715005 Black Caviar - portret konia. Maść podobna do Zen, ale jednak inna. Kiedyś jakieś biegnące angliki do mnie trafią. Ale chyba jednak w jaśniejszym kolorze.

Porównanie wielkości Wschodzące Słońce Elvisa i Hickstead

TR 1422 Elvis® Rising Sun - portret konia Elvisa. Inne malowania mi się nie podobają, to jest chyba najlepsze. Też bym przygarnęła ;)

TR 1439 Hickstead - portret konia. Mold pana Hessa, ale bardzo sympatyczny. Choć nie wszyscy lubią takie mięśnie. Ci co śledzą moje posty wiedzą, że mam konia na tym moldzie, ale nie jest to Breyer i ma włochatą grzywę i ogon...

TR 1433 Padre - portret konia. Mam Spirita i mi wystarczy ;)

TR 1486 Shetland Pony - portret rasy (kuc szetlandzki). I znów to samo... Ma ktoś takiego sympatycznego szetlanda? Mały sympatyczny konik, a nikt go nie chce :( Ja go chcę, ale... jest trochę daleko na liście...

Ufffff dotrwaliśmy do końca. Będą jeszcze posty z pluszakami - co prawda to nie konie, ale mam nadzieję, że chcecie je obejrzeć. Śliczne są i mięciutkie :)

Pozdrawiam!

24 komentarze:

  1. Dużo. Oj duuużo tego. Mam nadzieję, że konie, które wgalopowały na twoją chciejlistę zostaną przez ciebie kupione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Capricorn... Oh dużo tego ! No koniczki śliczne ;) Ja mam Satosia oraz TS Black Tie Affair'a.
    Wydaje mi się, że będzie jeszcze 7 część, gdyż nie pokazałaś wszystkiego. A może nawet i ósma... No niewiem.. Ale i tak dzięki ! Bo dzięki Tobie, inni użytkownicy mogą zobaczyć modele na żywo. Bo jak wiemy ,, Model na żywo i model katalogowy to całkiem inna bajka ;)''
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ! : http://szatynkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koni już nie będzie, bo niestety nie mam zdjęć wszystkich. Ale kilka pokazywałam już wcześniej na moim blogu :)

      Usuń
  3. Piękności. Kocham Sato ( jest moim pierwszym Breyerem), wielbię Topsailsa, Magnuma, Padre i Black Caviar - pięknie zdobią mą półeczkę. Zen i Misiek należą do mojej siostry i są naprawdę fajne. Sshameless i Black Tie od jakiegoś czasu widnieją na mojej liście marzeń. Ach, tyle koni..
    Pozdrawiam!
    theblackhorse5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne qnie :D.Ach, jest i Padre, Zen, Misiek, Lil, Sato, Lusitano...A Sprinkles ma śliczne kopytka z podkowami ^^.Poza tym jeszcze Black Caviar jest przecudowna, ale jej cena powala xd.Oh, za dużo piękności...A chciejlista rośnie i rośnie xD.Hmmm...Może zacznę grać w totka :P?
    A pluszańce chętnie obejrzę, bo...bo lubię :P.
    Aredhel

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajajaj, Sato, Lily, Northern <3 Tag chcem! ^^ Może kiedyś... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam niedawno szetlanda i highland'a też, więc ja je lubię.
    Mam zarówno Sato [to był mój pierwszy breyer] i Tie Affair'a i oba koniki polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że je masz. Jednak komuś się podobają :)

      Usuń
  7. Jejuuuu...Ja chcę je wszystkie ! :)


    www.greenhillstable.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepiej jest przygarnąć wszystkie;) No może poza kilkoma wyjątkami...
    U mnie n\n
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny szetlandzik ^^ Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nowy post dotyczący zmian na blogu. Zdanie czytelników jest dla mnie bardzo ważne, wiec proszę o jak najszybszą reakcję:
    http://tynnahatter.blogspot.com/2014/06/wazne.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Breyery kupuję głównie w sklepach internetowych - PonyShop.pl lub Breyer.com.pl oraz na Allegro.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno przygarnę do siebie kucyka szetlandzkiego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)