wtorek, 10 czerwca 2014

Schleich zestawy 42128 oraz 42117

Wiem, że niektórzy z Was już sobie zakupili tegoroczne nowości firmy Schleich - chodzi mi o zestawy narzędzi oraz jedzenia do stajni. Ja niestety nie miałam okazji, dlatego bardzo ucieszyłam się, gdy dostałam propozycję z PonyShop zrecenzowania takich zestawów.

W moje łapki wpadły:
42128 - Zestaw do sprzątania stajni (wiaderko, widły, szczotka)
42117 - Słoma (dwie kostki)
Schleich w tym roku postanowił wypuścić na rynek mniejsze i większe zestawy akcesoriów potrzebnych w każdej stajni. Myślę, że jest to bardzo dobry pomysł, bo dzięki temu obniżono cenę i nie musimy już wydawać dużej kwoty pieniędzy na raz, a jeśli dojdziemy do wniosku, że braknie nam np. siana w stajni, to zawsze możemy paczkę (zestaw) dokupić.

Zestawy zapakowane są w tak zwane blistry, czyli tekturowe kartki z doczepionym plastikowym pojemnikiem z akcesoriami. Dzięki temu od razu widzimy, co kupujemy. Z drugiej strony kartonika znajduje się złożone (rozkłada się i w środku jest po polsku m.in.) ostrzeżenie w wielu językach, że drobne części są łatwe do połknięcia i można się zakrztusić.
Nie połykajcie!
Z tyłu znajduje się również promocyjne zdjęcie zapakowanego produktu na tle nowej stajni. Jak widzimy, zawartość trochę różni się od promo w obu przypadkach.
Kostki słomy są ciemniejsze niż na fotce firmowej - wyglądają jak zeszłoroczna słoma, a nie jak nowo skoszone i sprasowane ;) Wiaderko natomiast nie jest takie piękne metalowe, srebrne z czarną rączką, tylko całe szare i plastikowe.
Oczywiście nie przeszkadza to w zabawie ani trochę, ale wspomnieć o tym muszę. Zresztą zawsze można sobie przemalować ;)
Gdy zobaczyłam widły i szczotkę, to pomyślałam, że na pewno mają za długie kije. Ale gdy przyłożyłam do łopaty chłopca stajennego, okazało się, że są one tej samej długości.
Nowe akcesoria są dokładniej wykonane gdyż kije od szczotki i wideł mają żłobienia, tak jak prawdziwe drewno ma fakturę.
Niestety oba narzędzia są ciut za grube i nie da się ich włożyć w rękę pani instruktor. Ale w końcu nie ona ma sprzątać, co nie? ;)
Szkoda, że stajennemu nie da się wyjąć tej łopaty, mógłby wtedy też pozamiatać, a nie tylko szufluje ;)
Wiaderko jest odpowiedniej wielkości, ma też ruchome ucho. Nawet konie zimnokrwiste mogą się z niego napić - nie jest za wąskie.
Kostki słomy są dosyć ciężkie i masywne. Moim zdaniem to dobrze, bo mogą służyć jako podpory do przeszkód - tak jak w prawdziwym życiu, co nie?
Snopki są całkiem dokładnie odwzorowane. Dla większego realizmu można by wziąć białą nitkę i przewiązać je tam, gdzie jest sznurek od snopowiązałki. Muszę później spróbować.
Można też skakać przez słomę. Dwie kostki to minimum - przydałoby się więcej ;)
Dwa małe zestawy, a ile możliwości układania i robienia zdjęć! Nie spodziewałam się, że można ułożyć tyle różnych scenek.
Niektórzy pracują, a inni wyjadają smakołyki jak nikt nie patrzy...
Podsumowanie: zestawy polecam!
Są bardzo ładnie wykonane i dokładnie pomalowane. Nie spodziewałam się, że będą aż tak przydatne w stajni ;)

W sklepie dostępne są różne zestawy - zapraszam do kupna :) KLIK DO SKLEPU

16 komentarzy:

  1. Skonąd masz tego konia na 3 od końca zdięciu ja na niego od roku poluje i nic..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biegnącego kucyka? Kupiłam już dość dawno w zestawie z innymi, ale też długo na niego polowałam.

      Usuń
    2. Acha bo ja kiedyś miałam okazje ale ktoś mnie przelicytował :(

      Usuń
    3. I jeszcze jedno z czego mniej więcej są zrobione te konie z Breyera do malowania bo mam jednego na oku ale mam wątpliwości

      Usuń
    4. Dokładnie nie wiem z czego, ale są z jakiegoś plastiku.

      Usuń
  2. Też już mam, polecam!!!! :D Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jakie to realistyczne jest!
    Oczywiście, że dla kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są piękne,ja kupię sobie derki.


    schlleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Ja chyba nie będę kupować - zrobię sama.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zestawy, Schleich się rozwija :D.Może kiedyś się skuszę :).
    Aredhel

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam że jest na twojej liście marzeń.Proszę oto link do jego aukcji na Ebayu http://www.ebay.pl/itm/Breyer-OLearys-Irish-Diamond-Irish-Draught-Horse-/261500645774?pt=UK_Collectables_AnimalCollectables_SM&hash=item3ce2a7318e&_uhb=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Niestety koń tani, ale przesyłka 130 zł... nie dla mnie :(

      Usuń
    2. Acha nie wiedziałam że taka droga przesyłka ja tyle pieniędzy nie mam

      Usuń
  8. Faktycznie opłaca się kupować mniejsze zestawy . Dobrze , że to opisałaś.

    www.greenhillstable.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestawy:-) Fajne jest to, że miżna dokupić sobie np. siana jak zabraknie:-) zapraszam na candy:
    www.moje-konie-schleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)