czwartek, 5 czerwca 2014

Skarby z SH

Mam w swojej kolekcji parę uratowanych z Lumpeksu (Szmateksu czyli SH) pluszowych koników. Niedawno dołączył do nich jeszcze jeden. Poznajecie go?

I have some plush horses from Second Hand (aka Charity Shop). Not long ago I found another one. Do you recognise this horse?
To mój pierwszy firmowy konik - na imię ma jeśli się nie mylę Galupy i jest ze stajni Diddl.

It's my first oryginal Galupy horse from Diddl.
Zabawki z tej firmy są dość drogie i oryginał ze sklepu na pewno by do mnie nie trafił, dlatego cieszę się, że ten koniowaty pojawił się w sklepie z używaną odzieżą i mogłam się z nim zaznajomić.

Toys from Diddl are rather expensive so I'm very happy that I spot this horse in SH shop.
Konisko jest dość duże (na zdjęciu w porównaniu z koniem Schleich). Ma miękkie futerko i sam jest też dość miękki. Nogi ma sztywniejsze, ale nie można go ustawić, ciągle się przewraca lub kłania ;)
Ogon i grzywa są milusie w dotyku. Ogonek ma biały czubek.

Gallupy is rather big (photo with Schleich horse). He has got soft fur and hair. The tail is white on its end. The horse can stand on its own but barely.
Na szyi ma niebieską chustkę w żółte kwiatki. Policzki ma zaróżowione - myślałam, że ktoś go pomazał mazakiem, a on po prostu się zawstydził :D

He has got blue scarf with yellow flowers on his neck. His cheeks are pink and at first I thought that somebody stained them with felt-tip pen, but the horse just blushed :D
Bardzo sympatyczny konik ten Gallupy. A Wy macie jakieś zabawki z firmy Diddl?

Gallupy is a very nice horse. Have you got any plush toys from Diddl?

22 komentarze:

  1. Mam identycznego, tylko że ma spełniać rolę torebki [ma uszy i zamek na grzbiecie].

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z tej firmy mam psiaka Bibombiego (ach to imię xD) Jest jednym z moich ulubionych pluszaków, dostałam go chyba na 6 urodziny więc chwilę już ze mną jest:)
    Gratuluję konisia, ja go miałam w formie kubka, ale wole takie futerko do przytulenia.
    Pozdrawiam
    stadninaschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładniutki !!!! Niestety nie mam pluszaków z tej firmy .

    Zapraszam do mnie : www.greenhillstable.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładniutki !!! Niestety nie mam pluszaków z tej firmy .

    www.greenhillstable.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Diddl - firam mojego uroczego dzieciństwa. Aż sobie przypomniałam, gdy ten, kto miał jakąś rzecz z tej firmy, był fajny i na topie. xD Też coś tam z tego oczywiście miałam. No, ale był to zwykły długopis. Pluszak uroczy!! Bardzo uroczy! :D
    Pozdrawiaaam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh Didl... u mnie był na tę firmę szał jakoś w 1-3 - podstawówka. Ja za tym nie szalałam i nie miałam z tego nic.
    Twój Galupy podoba mi się :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam Galuly'ego, ale w wersji zimowej - z czapką, szalikiem i skarpetkami 0 wstawiałam go nawet na bloga. ;) Twój mi się podoba bardzo i chciałabym go też w tej wersji. :) Jeśli jeszcze jakiegoś byś kiedyś znalazła, to chętnie bym go przygarnęła. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, jak będzie to go przygarnę.
      Zimowy? Muszę poszukać tego wpisu :)

      Usuń
  8. Galupy jesy taki słodki, od zawsze mi się podoba


    schlleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Swego czasu zbierałam różne Diddlowe notesiki, karteczki, rysowałam podobizny tych... myszek? W jakiej cenie go dorwałaś w SH? :)
    Pozdrawiam, Maja

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudak ^^ Szczerze, to nie znałam tej firmy :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. JAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Też mam Galupy 'ego!!!!!!! Mam go od 2 roku życia ( ale nie jest tak zmasakrowany jak mogło by się wydawać (; ) ! Z tym, że mój ma zielony sweterek zamiast chustki. I niema rumieńców. ;)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam takiego samego ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam przytulankę Diddla i mam brelok (10cm) Galupy za 1zł Pchlego Targu (w sklepie mniejszy brelok kosztowałby 30 zł) :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)