poniedziałek, 16 czerwca 2014

Plastiki i pluszaki

Dziś tylko zapowiedź tego, co będzie niedługo na blogu:
Tak - widziałam na żywo wszystkie Breyery, które są obecnie u naszego polskiego dystrybutora, czyli firmy Beppe :D

Chciałam serdecznie podziękować PonyShop.pl dzięki któremu było to możliwe, oraz pracownikom Beppe.pl, którzy z cierpliwością odpowiadali na moje pytania dotyczące oferty ;)

DZIĘKUJĘ!

Więcej informacji oraz zdjęcia pojawią się w środę, muszę jakoś to wszystko ogarnąć.

Na szybko powiem, że fiord Czekoladka ma wrócić do sklepu, a w przyszłości nowe dostawy mają być częściej :)

3majcie się!

8 komentarzy:

  1. Wow, wow i jeszcze raz wow! Też chciałabym zobaczyć Breyerki tak na żywo. Z tego co widzę jest i Kripton, który byç może już niedługo będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go mam w innym malowaniu, ale mold jest świetny :)

      Usuń
  2. Super to wygląda! Raz tylko widziałam coś takiego - w londyńskim Hamleysie (wyszłam z hanowerem SM i Magnumem).

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mnie zazdrość zżera, jak na to patrzę! Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)