poniedziałek, 9 czerwca 2014

Dzień pełen niespodzianek

Dzisiejszy dzień jest pełen wrażeń. Naprawdę nie wiem, od czego zacząć. Dostałam dwie paczki, kupiłam coś końskiego w sklepie SH w moim mieście oraz udało mi się zidentyfikować jednego z koni z pomocą przyjaciela, który kolekcjonuje lalki.
Myślę, że jednak pierwszeństwo powinna mieć paczka, którą otrzymałam zza granicy. Wreszcie dotarła moja nagroda z konkursu na forum MHL!

Today is full of events. I really don't know where to start!
I received two parcels, bought somenthing equine in a SH shop in my town and managed to identify one of my horses with a help of my friend who collects dolls.
I think that the parcel from abroad should have priority. I've finally got my prize from Stablemate Painting Contest on MHL! Forum

Goody Bag, czyli "Torba Smakołyków" z brytyjskiego internetowego sklepu Utterly Horses oraz rozeta, czyli floo :D Dostałam też dwie wizytówki: Forum MHL! oraz Clare, która jest szefową forum oraz zdolnym malarzem figurek :)

A Goody Bag from the British Utterly Horses shop and a Rosette. :D I also got two business cards: Forum MHL!'s and Clare's, who beautifully paints model horses :)
W środku Goody bag był niepomalowany model Breyer Stablemates (trafił mi się akurat taki sam, jaki malowałam na konkurs), katalog ze sklepu oraz paczka miśków Haribo, które bardzo lubię :D

Inside the Goody Bag was unpainted Breyer SM model, Utterly Horses catalogue and a pack of Haribo gummi-bears which I like very much :D
A tu jeszcze znaczek z Królową:

And a post stamp with The Queen:
Chyba najbardziej cieszę się z floo - zawsze chciałam dostać taką rozetę, jak dostają uczestnicy konkursów jeździeckich. Dziękuję bardzo, Clare! :D

I think that the best thing is the rosette - I always wanted to get one. Thank you very much, Clare! :D

12 komentarzy:

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)