środa, 12 maja 2021

Breyer Traditional - Rejoice model na BreyerFest 1998

Breyer Traditional - Rejoice model specjalny na BreyerFest z roku 1998 (Celebration Model, czyli model "gościa specjalnego" na BreyerFest) numer katalogowy 770798.


Mold konia to klacz "National Show Horse" zwana także właśnie "Rejoice", ponieważ był to pierwszy model wypuszczony na tym moldzie. Jego autorką jest Sommer Prosser.

Jest to pierwszy model wyprodukowany na BreyerFest, ponieważ właśnie wtedy pierwszy raz w historii odbyło się to wydarzenie. Poprawka - pierwszy BreyerFest odbył się w 1990 roku, a więc 8 lat wcześniej. Obecnie jest to mój najstarszy model z BF.

Jako ciekawostkę dodam, że Rejoice nie ma na brzuchu żadnego napisu, natomiast wszystkie pozostałe z tej serii jakie posiadam w kolekcji, są podpisane: "BreyerFest" oraz rok.

Ciekawie pomalowane jest oko tej klaczy - chyba najbardziej szczegółowy malunek, jaki widziałam na jakimkolwiek modelu tej firmy. A ta źrenica jest o-grom-na! I dodatkowo biała kropka imitująca odbłysk światła.


W mojej kolekcji znajduje się obecnie jeszcze jeden model na tym moldzie, a mianowicie Madison Ave., którego opisywałam w tym poście:

Breyer Traditional - Madison Avenue 1179

Pod powyższym linkiem zobaczycie również porównania z innymi modelami, a także lalkami.

Zdjęcia Rejoice były robione we wrześniu 2020 roku, więc może nie wyglądają do końca wiosennie ;) Robiłam je pożyczonym aparatem i dopiero teraz sobie o nich przypomniałam. Muszę ją kiedyś zabrać na jeszcze jedną sesję z jeźdźcem. Ale to się stanie w nieokreślonej przyszłości...

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Mozna prosic o opis modelu 960 Breyer Classics?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny model. Te oczy faktyczne ciekawe. I to piękne cieniowanie... Chętnie bym przygarnęła ale widzę że to specjalny jeszcze z tak odległej daty to marne szanse :p.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. a kiedy bedzie opis modeli clouds encore and tor breyer traditional?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczny ,ląduje na moją chciejlistę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancki, super, naprawdę fajny. Trochę wytrzeszcz, ale co tam!
    Przygarne go!
    (Żartowalam, myślenie życzeniowe ':D ale może kiedyś go zdobęde- xd pewnie nie)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)