czwartek, 27 maja 2021

Breyer Classic - Koń morgan gniady 964

Model Breyer Classic 964 - koń rasy morgan gniady - nowość 2021 rok (skala 1:12).


Mold konia to "Fairfax" wyrzeźbiony przez Mindy Berg i wprowadzony po raz pierwszy w roku 2020, jako Koń Roku. Jak na razie jest to jedyny model w tej skali od tej artystki.

Figurka opisywana dziś przedstawia stojącego konia (wałacha) amerykańskiej rasy morgan. Koń ma po "hamerykańsku" wyciętą grzywę za uszami i długi ogon. Podoba mi się, że jedno ucho ma skierowane w bok, co dodaje mu realizmu.

Koń jest typowym gniadoszem z ładnym cieniowaniem. Na głowie nie ma odmian, ale na dwóch nogach znajdziemy białe "skarpetki". Kopyta nie mają strzałek, ale i tak tego nie widać, bo koń stoi na czterech nogach. Ma za to wyrzeźbione i pomalowane kasztany.

Ja mam w swojej kolekcji srebrno-gniadego Fairfaxa, którego opisywałam już na blogu. W tamtym poście znajdziecie również zdjęcia porównujące wielkość tego modelu z innymi firmami oraz lalką Classics.

Breyer Classics - Koń Roku 2020 Fairfax 62120

Mam już zdjęcia 3 innych nowości Breyer Classics i postaram się zrobić posty w ciągu najbliższych dni. Może Wam pomogą podjąć decyzję co do zakupu tych modeli.

Oczywiście możecie je zakupić na Monocerus.pl - link poniżej:

Classics Modele koni, lalki, akcesoria, zestawy firmy Breyer, skala Classics, 1:12

A może chcecie, żebym opisała jakiś inny model? Dajcie znać.


Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. O rany, w tej gniadej maści zupełnie inny koń. Śliczny jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. O ile Fairfax mi się w ogóle nie podobał ze względu na maść, ten jest naprawdę śliczny. Odcień wygląda urzekająco. Jedyne, co mi przeszkadza, to te "martwe" oczy... Moim zdaniem bardzo go psują. No ale, oczy zawsze można domalować własnopędzlnie :D
    Może kiedyś sobie go sprawię, ale na razie nie skupiam się na tej skali. Chociaż Breyer kusi, coraz piękniejszymi Classicami 👀

    OdpowiedzUsuń
  3. Moglabys zrobic sesję zdjęciową Fairfaxa i nowej klaczy morgan Classic 958 razem? Zastanawiam się, jak oni by wyglądali jako parka, może dokupię mojemu Fairowi dziewczynę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny, muszę go mieć !

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie lepiej mu w tej maści. Z chęcią bym go przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super konik :) mam nadzieję że niedługo będzie dostępny u breyera lub na monocerusie, może bym kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, czy wiadomo kiedy ten cudny konik pojawi się na Monocerusie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że przyjedzie w dostawie marzec - kwiecień.

      Usuń
  8. Wiem, że post jest dość stary - ma już prawie rok, ale chciałabym się wypowiedzieć na temat tego konia i też o coś zapytać.
    Moim zdaniem mold jest naprawdę świetny, a maść gniada jest jedną z takich, które bardziej lubię, więc może to będzie mój pierwszy brejerek :D!
    Tylko czy ta maść nie jest odrobinę... Czerwona? Taka przechodząca w taki hmmm... nie znam się na kolorach xD
    W każdym razie chyba i tak się na niego zdecyduje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)