piątek, 7 maja 2021

Breyer Stablemates - Rodzina ze źrebakiem-niespodzianką nr 14

Breyer Stablemates - Rodzina ze źrebakiem-niespodzianką nr 14 (numer katalogowy 6228) nowość 2021.

W zestawie znajdują się dwa modele dorosłych koni - kary oraz bułany, a dodatkowo dostajemy model źrebaka, który jest ukryty za drzwiczkami stajni i nie wiemy, jak wygląda.


Oczywiście model możecie obecnie zakupić na Monocerus.pl razem z dwoma innymi rodzinkami, o tutaj:

Mold bułanego konia to "Warmblood Mare", czyli klacz ciepłokrwista. Jego autorką jest Kristina Francis i po raz pierwszy pojawił się w 2019 roku jako model dodawany do biletów na BreyerFest. Jako RR mogliśmy go zakupić w postaci jednorożca do malowania oraz w różnych zestawach z jednorożcami właśnie.


Klacz przedstawiona jest w pozycji "stój" z grzywą zarzuconą na jedną stronę. Ogon jest dosyć obfity i długi.

Bułana maść ma charakterystyczną pręgę grzbietową oraz pręgowania na kończynach. Koń ma również odmiany na 3 nogach oraz "błyskawicę" na czole. Oczy są czarne.

Model ma ładnie wyrzeźbione mięśnie i ścięgna, jest bardzo szczegółowy jak na tę skalę. Brakuje mu tylko strzałek pod kopytami.

Drugi dorosły koń w zestawie to mold "Quarter Horse". Wyrzeźbiony jest przez Jane Lunger i wprowadzony w roku 2010. Ostatnio jest on dość popularny i nawet w Polsce był dostępny w kilku zestawach.

Pokazywałam już na blogu inne modele na tym moldzie, na przykład kasztanowato-dereszowaty QH:


Oraz Appaloosa:


Dzisiejszy bohater jest maści karej ze "skarpetkami" na tylnych nogach. Na głowie znajduje się ciekawa odmiana - cały nos jest biały (lekko różowy).


Ciekawe jest to, że w zestawie dano dwie klacze, bo chyba do tej pory zawsze był ogier i klacz, ale w sumie ma to mniejsze znaczenie. Młodsze dzieci i tak nie zwrócą na to uwagi, a starszym chyba jest wszystko jedno? Mnie w każdym razie jest wszystko jedno ;)

Lubię ten mold, mam już chyba 3 w kolekcji. Jest taki spokojny.

A teraz uwaga - pokazuję źrebaczka!

Kto nie chce, niech nie ogląda!

-

-

-

-

-

-

-

-

źrebak w zestawie to jasno-gniady "Trotting Foal". O tym moldzie pisałam niedawno, bo znajduje się on w zestawie z mini stajnią. Zapraszam do tego wpisu, jeśli jeszcze nie widzieliście:

Breyer Stablemates - Mała stajnia i źrebaki 5932


Mam nagrany film z rozpakowywania, może jutro uda mi się go wrzucić na kanał. Umieszczę go wtedy też tu w poście.

A na koniec rodzinka w komplecie:


Chcecie opisy pozostałych dwóch zestawów ze źrebakami niespodziankami? Dajcie znać w komentarzach lub na FB.

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny zestaw. Ja na razie się nie skuszę. Ten błany jest prześliczny. Tak,chętnie przeczytam opis pozostałych zestawów :D a no i dziękuję za opis tego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mold bułanej klaczy jest przepiękny i na pewno do mnie kiedyś trafi! Jej pyszczek jest taki szczegółowy... :0

    Karusek(a) też prezentuje się całkiem fajnie, ale jednak ta odmiana daje duży kontrast i pewnie trudno robiłoby się mu/jej zdjęcia...

    Źrebaczek jest cudowny! Uwielbiam ten mold... Malowanie też jest naprawdę fajne, ma bardzo ładne cienie

    Ja z ogromną przyjemnością przeczytam opisy innych rodzinek, o ile się pojawią :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Źrebak to po prostu kulka słodyczy, z przepięknym cieniowaniem... Osobiście nie przepadam za spokojnymi modelami, ale bardziej podoba mi się klacz. Wybrali dość ciekawą maść, lubię dzikusy :)

    Pozdrawiam
    Sayto aka Łowca much

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w karej klaczy :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)