niedziela, 5 lipca 2020

Mojo Fun - Lama mama i lama mała

Kto umie tytuł posta przeczytać szybko 10 razy bez błędu?

Dziś figurki nowości 2020 firmy Mojo Fun (Animal Planet):

  • 387391 - Lama samica (llama)
  • 387392 - Mała lama (llama baby - cria)




Nie będę ich za bardzo opisywać. Obydwie lamy stoją sobie i patrzą. Mama ma wzrok, jakby miała zaraz kogoś opluć ;)




Mała lama to też samica. Niech Was nie zwiedzie jej niewinna minka - niezłe z niej ziółko.



Dorosła lama może mieć w kłębie nawet 120 cm. Poniżej na zdjęciu z kłusakiem orłowskim Mojo oraz instruktorem firmy Schleich.


A poniżej z jednym z bohaterów kolejnego posta - osiołkiem również firmy Mojo Fun.


Lamy są u mnie przejazdem i dlatego mają nadal "chorągiewki" na nogach.

Pozdrawiam i do następnego posta - jeszcze dziś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)