poniedziałek, 11 maja 2020

Breyer Traditional - Manco Capac 1358

Dzisiejszego bohatera na pewno kojarzycie przynajmniej z kształtu. Pokazywałam na tym moldzie gniadego Ventaronessa, który był do kupienia w Polsce - możecie o nim poczytać m.in. tutaj:
Breyer Traditional - RCH Ventarrones zdjęcia

Jednak przyznam się Wam, że odkąd zobaczyłam na żywo ulubieńca Rarity (link - Rarity Horses), to po prostu przepadłam. Nie wiem czemu, ale w tej maści mi się konisko bardzo spodobało. Kilka razy widziałam potem ten model w sprzedaży na jakichś grupkach w internecie, ale zawsze coś stało na przeszkodzie, żeby go kupić. Tym razem jednak się nie wahałam i oto jest: Breyer Traditional - Manco Capac nr 1358.



Mold figurki to "Peruvian Paso" wyrzeźbiony przez Lindę York i wprowadzony do sprzedaży w roku 2002. Natomiast Manco był produkowany od stycznia do czerwca 2010 roku w serii "Collector's Choice".
Gwoli wyjaśnienia - w serii tej wylosowane osoby mogły zaproponować mold oraz jego malowanie. Innymi modelami z tej serii są na przykład Gathering Storm - klik oraz Blue Suede Shoes - klik.


Manco Capac jest kasztanowato-dereszowatym ogierem z trzeba odmianami na kończynach oraz łysiną przechodzącą aż na górną wargę. grzywam głowa oraz dolne partie kończyn (nie licząc odmian) są bardzo ciemne, natomiast reszta ciała bardzo jasna.


Jak widać malowanie grzywy mogłoby być dokładniejsze, ale czepiać się nie będę ;)



Wygląda, jakby był w masce :D




Właściwie to nie wiem, co o nim napisać. Po prostu mi się podoba i już.


Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. wow, piękny ten konik!
    Mam też pytanie; czy do dnia dziecka będzie dostawa tradów na monocerusa?
    Pozdrawiam wszystkich co to czytają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi podobałby się bez tego ciemnego pyska. Ciekawa maść, ale chyba jestem zwolenniczką Ventaronnesa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi także się podoba :) Zrobisz kiedyś opis swojej kolekcji, bo ostatni był w 2018r i z tego co piszesz w postach stwierdzam, że jest nieaktualny. Jestem ciekawy jak rozwinęła się twoja kolekcja przez te dwa lata.

    Pozdro Norbercik

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jakoś się nim nie interesowałam, ale od początku jego mold wydawał mi się nietypowy. Teraz widzę, że ma ładną głowę, a w tej maści podoba nimi się odmiana na pysku.
    Gratuluję nowego koniska! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)