sobota, 30 maja 2020

Schleich 2020 - Koń achał-tekiński ogier 13911

Nowość na rok 2020 firmy Schleich - Koń achał-tekiński ogier, numer katalogowy 13911



Bardzo ładna figurka konika moim zdaniem :) Jedyny minus to taki, że mało przypomina achała...


Moim zdaniem powstała tak:

"- Ej, zróbcie mi figurkę achała.
- OK, szefie. Jak ma wyglądać?
- No, poszukajcie w necie ładnego zdjęcia i zróbcie tak samo.
- OK, szefie. Taki może być jak na tej stronie?
Link - klik 
- Ten idący jest idealny! Takiego zróbcie.


- OK, szefie. A Jak ma wyglądać grzywa, bo na tym zdjęciu nie widać.
- No, zróbcie taką, żeby się ludziom podobała. Ludziom się podobają długie.
-OK, szefie. Czy taka może być?
Link - klik
- Idealne! Taką zróbcie.
-OK, szefie.
- Tylko nogi grubsze, żeby się nie przewrócił, jak się dzieci nim będą bawić.
-OK, szefie."


Na zdjęciach całkiem ładnie wygląda ten konik.


Tylko w porównaniu ze starym modelem Schleich przedstawiającym ogiera achał-tekińskiego trochę tak blado wygląda ;)


A poniżej figurki koni achał-tekińskich: CollectA po lewej, reszta to Schleich:


Jak widać CollectA większa, bo to inna skala.


Pan "Różowy Nosek":


U mnie już mieszka :)

A starsze Schleichy tej rasy możecie zobaczyć tutaj:
Schleich konie achał-tekińskie - klik

PS
Schleichy 2020 można znaleźć na Monocerusie, o tutaj:
Monocerus nowości Schleich 2020 - klik

PS 2
Co by tu opisać w następnym poście? Jakiegoś Schleicha znów? Czy jakiś inny model?

6 komentarzy:

  1. Moglabys opisac nowe schleichowe saddlebredy? Zastanawiam sie nad zakupem, ale malo jest real fot w internecie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że Collecta i stare Schleich wygrywają. Widziałam go w sklepie i na żywo mi się nie podoba. Gruby ogon, nogi, cały jakiś niekształtny. Chyba pozostanę przy polowaniu na wycofańce.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna figurka ;) Może się skuszę
    Ja chciałabym poprosić o opis konia trakeńskiego z Schleich 2020 ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku, Twoja wersja powstania tej właśnie figurki jest bardzo prawdziwa. Hmm... tylko czemu? Jeśli chodzi o figurkę to nie podoba mi się. Jest według mnie taka pokraczna. Oczywiście, że wolę starsze Schleich.

    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz :)
    Zapraszam również tutaj: https://stajnia-pegaz-studio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Konik nie jest taki zły, ale mi zupełnie nie przypadł do gustu, maść też jakoś mnie nie przekonuje. Faktycznie ma ciekawą grzywę i ogon. Z chęcią przeczytam kolejny post o nowym Schleichu, może klaczy arabskiej?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czekam na post z nową arabką. Zastanawiam się nad jej zakupem, ale chciałabym zobaczyć więcej fotek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)