piątek, 13 września 2019

Breyer Traditional - LV Integrity sesja foto

Model Breyer Traditional LV Integrity z końcem roku przestaje być produkowany, więc pomyślałam, że najwyższy czas zrobić mu kilka zdjęć na świeżym powietrzu. Może ktoś się jeszcze przekona do wałaszka, póki można go jeszcze łatwo zakupić.




Nie będę go opisywać - jeśli ktoś jeszcze o nim nie czytał, to zapraszam do styczniowego posta:
Breyer Traditional - LV Integrity 1797 <--- klik




Piękny kantar od Nobleman Stables










W terenie były też inne konie, ale ich zdjęcia kiedy indziej.


Pozdrawiam i zapraszam na zakupy - Integrity jeszcze jest dostępny :)

klik ---> Monocerus.pl

6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się on od przodu. Super zdjęcia i śliczny kantarek.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia robisz.

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie to wygląda, koniki biegną tym samym tempem, a każdy inaczej c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! Oj moja niecierpliwość co do chęci posiadania tego modelu sięga zenitu pod wpływem Twoich zdjęć ;) Figurka ma wiele zalet, zwłaszcza z profilu zachwyca sylwetką i szczegółową rzeźbą. Do tej pory trochę irytowały mnie mocno zaznaczone żebra, ale jak widać na fotkach w plenerze nie są aż tak widoczne. No cóż, pozostaje mi jedynie odkładać kasę na tego przystojniaka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)