poniedziałek, 23 września 2019

Breyer Traditional - Lindsay's Faith foto

Gdy pisałam o "Marabelli" po raz pierwszy w 2013 roku, to w najśmielszych marzeniach nie sądziłam, że kiedyś na moich półkach zagoszczą aż cztery "siostry" na tym moldzie. Trzy z nich już pokazywałam, a są to mianowicie:

Zanim jednak pokażę czwartą z klaczy, dziś kilka zdjęć Faith (czyli "Wiary") robionych na dworze, ponieważ pierwszy raz dostąpiła takiego zaszczytu ;)








Jesień się zbliża - drzewa zmieniają kolor...






Każdy, kto przynajmniej trochę lubi ten mold, krzyczy teraz: Mi-ra-bel-ka! :D


Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. O kurczę! Gratuluję tylu Marabelli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym malowaniu dla mnie jest lepsza, ale nigdy nie lubiłam jej pozy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia!
    Mam pytanie: czy na sklepie pojawi się więcej Breyerów z serii halloweenowej, a w szczególności chodzi mi o Halloweenowe saszetki z serii Stablemates i jakieś Classiscy?
    Wiem, że to ciężko dostępne modele, ale jeśli byłaby taka możliwość to będę śledziła nową dostawę
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saszetek na pewno nie będzie - one są nawet limitowane na stronie Breyera i nie dotrą do Polski.

      Usuń
  4. Czekam na czwartą. Może ona mnie uwiedzie;) Średnio mi się podoba malowanie. Jakoś żadne nie pasuje mi do tej pozy. Hmmm... Może siwy jabułkowity?

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Inny" mold a jaki "zwykły"...
    Jest w niej coś bardzo uroczego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)