czwartek, 2 lipca 2020

Mojo Fun - Konie Shire wałach i źrebię

Dziś dwa modele firmy Mojo Fun występującej też pod nazwą Animal Planet - konie rasy shire wałach i źrebak.
Skala model to oczywiście Little Bits (około 1:24, czyli podobne do Schleich, CollectA, Bullyland, Papo itp).



Prototypy obu koniowatych zostały wyrzeźbione przez Annę Dobrowolską-Oczko (Horse and Bird), która współpracuje z firmą Mojo już od paru lat.


Mojo 387290 - Koń Shire wałach (gelding) to nowość z roku 2017. Ciemnogniady ogier jest przygotowany do wystawy - ma przycięty ogon oraz wplecione w grzywę wstążki.


Bardzo podoba mi się cała sylwetka konia, ale wolałabym, żeby patrzał prosto, a nie w bok - na zdjęciach 2D to potem wygląda dziwnie ;)


Nie mam pojęcia, jak te ozdoby nazywają się po polsku, ale po angielsku zapleciony kolorowy warkocz to "mane roll", a te "motylki" wystające z grzywy to "flights". Jak chcecie się dowiedzieć więcej o ozdabianiu koni shire do pokazów, to zapraszam na tę stronę:
Darkmoor Shire Horse Stud - HOW TO PLAIT A SHIRE


I gotowy do pokazu :)


Drugi model to nowość 2020 - Mojo 387399 - Koń shire źrebię (foal).


Źrebaczek jest bardzo włochaty, bo ma jeszcze źrebięcą sierść. Tak jak dorosły koń ma odmiany na wszystkich nogach oraz łysinę na głowie, ale ciągnie się ona aż do brody, co sprawia, że ma różowy nosek.


Maluch ma już oczywiście szczotki pęcinowe, a jego ogonek zarzucony jest na prawą stronę ciała.


Bardzo podoba mi się jego garbonosy profil.



Chciałabym, żeby kiedyś pojawiła się klacz bez ozdób w grzywie. Może się kiedyś doczekam.

A tymczasem zapraszam na Monocerusa, gdzie można zakupić te i inne konie firmy Mojo:

Monocerus - konie Mojo


Pozdrawiam!


2 komentarze:

  1. Z tej parki najbardziej przypadł mi do gustu źrebak. Jest taki cudny 🙈
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Źrebaczek jest śliczny, ale wałach, moim zdaniem, dziwnie wygląda z aż tak grubą szyją, chociaż i tak bije na głowę tegoroczne nowości Schleich'a.

    Pozdrawiam,
    Riley

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)