środa, 19 lutego 2014

Skarby z SH - Groszek

Dziś przedstawię Wam konia, który (jak wiele innych) został uratowany ze sklepu z używanymi rzeczami, czyli tzw. SH. Oto Groszek:
Groszek, jak możecie się domyśleć, jest wypełniony groszkiem i zrobiony najprawdopodobniej przez firmę "ty" - metka jest bardzo sprana, ale widzę tam zarys serduszka z literkami.

Musiałabym policzyć kiedyś moje koniowate - sama nie wiem, ile ich mam i trochę mnie to przeraża ;) A mam ich jeszcze sporo. Starczy materiału na posty do końca roku :D

Zapraszam Was też na bloga O komputerach i nie tylko, na którym będę czasem umieszczać posty związane z prowadzeniem bloga od strony technicznej. Dostaję pytania "jak zrobić nagłówek", "jak dodać podstrony do bloga" lub "jak dodać napis do zdjęcia". Chciałabym Wam pomóc, ale jednocześnie nie chciałabym zmieniać tematyki tego bloga i wprowadzać tu bałaganu. Dlatego posty "komputerowe" i "techniczne" będą publikowane tam. Mam nadzieję, że uda mi się nie pisać bzdur i Główny Admin mnie stamtąd nie wyrzuci, bo piszę tam posty gościnnie - wprosiłam się na współautora ;)

Pozdrawiam - Capricorn

9 komentarzy:

  1. Słodki ten twój Groszek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutki <3 . Ja mam dwa takie ale innej maści

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny ,ten urooczy pyszczek :*
    Pozdrawiam

    P.S Paczka doszła w poniedziałek, dziękuję,stajnie i konik są bardzo ładne,teraz zacznie się kupowanie stemblematesów ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny maluch <3.
    Cieszę się, że piszesz na drugim blogu z nowinkami technicznymi (troszkę egoistycznie ), ponieważ jestem słaba z takich rzeczy i chętnie przeglądne:).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutki maluszek :3.Wciąż się dziwię jakie cuda ty znajdujesz w SH :P.
    Z ciekawości weszłam na tą stronę "ty".Oh...Tam są kuce :D.
    Pozdrawiam
    Aredhel

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutki ten Groszek. Mam pluszaczki z dzieciństwa z tym właśnie groszkiem. To były moje najukochańsze maskotki.

    Pozdrów swojego Groszka, od moich groszkowatych ^^.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny!!! Widać, że chłopak po rozczochranej grzywie xD
    Najsłodsz jest ogonek, grzywa i kopytka <3 :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)