niedziela, 23 lutego 2014

Sprzedam - NIEAKTUALNE


NIEAKTUALNE!

Sprzedam kilka koni:

1. Schleich nr 13689 - ogier knabstrup - 15 zł (używany)
2. Schleich nr 13663 - ogier szwarcwaldzki - 21 zł (nowy z metką)

3. Schleich nr 13618 - ogier palomino - 17 zł (używany)
4. Schleich nr 13278 - wałach falabella - 11 zł (używany)
5. Simba - kuc szetlandzki - 5 zł

6. Schleich 13457 weterynarz z torbą - 13 zł
7. Schleich 13447 chłopak stajenny z łopatą - 13 zł

8. Koń Paradise Horse - 30 zł (używany) - więcej o nim TUTAJ SPRZEDANY

9. Koń Pony Parade - 30 zł (używany, ma klejoną nogę) - więcej o nim TUTAJ REZERWACJA

Przesyłka kurierem - 15 zł
Poczta - Mini Paczka - 10 zł lub więcej, (koń nr 8 i nr 9 - 15 zł przesyłka większą paczką)

17 komentarzy:

  1. Myślę nad Paradise horse ,ale nie wiem do końca :/ Kusząca oferta. Mogłabyś mi go zarezerwowana do jutra ,albo do wtorku ,właśnie wróciłam z ferii i musiałabym na spokojnie zapytać rodziców :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę prosić o tymczasową rezerwację knabstrupa i szwarcwalda? Wkrótce odezwę się na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesuje mnie ogier knabstrup schleich . A jaki koszt przesylki . A i jest zniszczony czy nie ??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest zarezerwowany - Mangalarga była pierwsza. Jakby się rozmyśliła dam Ci znać. Konik jest używany, ma podrapany nos, widać na fotce.

      Usuń
    2. Dziekuje Capricorn to jak cos to daj mi znac ;) .
      A co do udos tego mojego bloga to dalej aktualne ?

      Usuń
  4. http://schleich-pasja.blogspot.com/
    Ona ściągnęła od Ciebie wygląd bloga. To nie fair. Twój był wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju, a tu nagle ktoś sobie robi identyczny... o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ściągnęła - trochę podpatrzyła ;) Dziewczyna zapytała się, czy może mieć podobny, a ja się zgodziłam, ponieważ ten szablon jest standardowy i ogólnodostępny. Faktycznie, nagłówek zrobiła bardzo podobny, ale zrobiła go sama, a nie kopiowała ode mnie. Nie martw się Anonimie, ja będę miała inny wygląd ;) Tylko muszę coś wymyślić...

      Usuń
  5. Cześć. Gdyby Maja rozmyśliła się w sprawie Paradise Horse, zarezerwuj go dla mnie. Wówczas pogadam z moją mamą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK. Na razie dziewczyny jeszcze się namyślają...

      Usuń
  6. Jeśli jednak nikt się nie zdecyduje na paradise horse to go kupię . Jestem już zdecydowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal czekam na osoby, które zgłosiły się pierwsze. Po niedzieli się wszystko wyjaśni :)

      Usuń
  7. Hej, kusi mnie pony parade, mogła byś go dla mnie zarezerwowac? Na 1 dzień, bo muszę się dogadac z rodzicami, jak tylko będę wiedziała, dam znac, ok?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zainteresowana najmniejszym kucykiem z 2 zdjęcia (czyli falabellą) w jaki sposów mogła bym go od pani kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisałam na maila. Niestety falabella już nie jest na sprzedaż :(

      Usuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)