czwartek, 29 lipca 2021

Schleich - Bramka z tasiemkami dla kuców 42484

Zestaw Schleich - Bramka z tasiemkami dla kuców 42484 nowość 2019 rok.

W zestawie znajdują się:

  • figurka kuca szetlandzkiego klacz,
  • 2 podesty z drągami do zawieszenia "tasiemek" i naklejki do nich,
  • belka pozioma,
  • 4 kurtyny-tasiemki.

Z podestów i drągów można także ułożyć mini przeszkodę do skoków.

Bramka jest dość wysoka, dorosły koń także przejdzie przez nią bez problemu, choć jeździec mógłby już zahaczyć głową. Dlatego polecam prowadzenie dużych ras w ręku.

Kucyk to inna wersja malowania klaczy szetlandzkiej (nr katalogowy 13750) z serduszkiem na zadku. Ta starsza wersja jest już wycofana, była produkowana w latach 2014 - 2017.

Klacz dołączona do zestawu jest maści izabelowatej (palomino), czyli jest żółto-beżowa z jasną grzywą i ogonem.

Szetland jak to szetland - duży nie jest. Ale za to jest silny i nawet dorosła niewysoka osoba może na nim spokojnie jeździć.

Którą wersję maści wolicie - izabela czy kasztana? Bo to chyba kasztan jest, tylko ma zrobione pasemka ;)

A zestaw opisywany dziś możecie zakupić tutaj:

Schleich 42484 - Bramka z tasiemkami dla kuców - Monocerus.pl


Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Myślałam kiedyś nad kupnem tego zestawu, leczy szybko się rozmyślałam. Uznałam go za niepraktyczny. Ja wolę kasztanowatą (którą z resztą posiadam). Serio? Już tyle lat minęło od wycofania tej starszej?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. Mam pilne pytanie.
    Jeśli jesteś właścicielką sklepu monocerus to jakie mniej więcej mają wady WIA Bella Rose?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem już właścicielką, ale widziałam te modele. Niektóre mają małe białe lub czarne kropki, czasem jakieś niewielkie zadrapanie. Nic poważnego. Na zdjęciach nawet nie będzie widać, jak dobrze ustawisz model.

      Usuń
  3. Zdecydowanie jestem fanką kasztana. Bramka moim zdaniem mogłaby mieć jedną tasiemkę więcej, ale pomysł spoko :)

    Pozdrawiam
    Sayto aka Łowca Much

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)