czwartek, 8 października 2020

Breyer Traditional - Namid model specjalny na BreyerFest 2016

Breyer Traditional - Namid nr katalogowy 711241 model specjalny limitowany (Special Run nie mylić z Celebration Model) na BreyerFest z roku 2016 wersja matowa.

Namid to tak zwany Special Run i wyprodukowano go w dwóch wersjach: 800 sztuk matowych oraz 800 sztuk błyszczących. Na brzuchu figurki znajduje się napis "Breyer BreyerFest 2016".


Mold konia to "Mustang Mare", który pokazywałam już nie raz na blogu, bo w mojej kolekcji znajduje się obecnie 5 modeli o tym kształcie. Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć:


Namid jest maści karej bez żadnych odmian. Na półce wygląda jakby klacz była cała czarna, ale w świetle słonecznym widać, że figurka posiada cieniowanie i wygląda jak płowiejący karus.


W oczach możemy zobaczyć namalowane białe półksiężyce, które "ożywiają" model.

Kopyta również są trochę jaśniejszego koloru a dodatkowo kasztany pomalowane są na szaro.

Jak na model specjalny Namid wydaje się bardzo "nudny" - żadnych plamek, odmian, wzorków... Ja jednak bardzo lubię konie bez "skarpetek" i dlatego chyba zdecydowałam się go zakupić.

A poza tym mimo, że to Special Run, dość łatwo go nadal zdobyć - chyba ten mold nie cieszy się za dużym powodzeniem wśród kolekcjonerów... A Wam się podoba, czy wręcz przeciwnie?

Pozdrawiam!



5 komentarzy:

  1. W tej wersji mi się wyjątkowo podoba, pomimo tego, że za samego moldu raczej nie lubię :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba najbardziej z wszystkich wersji na tym moldzie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie klaczka ma sporo uroku. Ja szczerze wolałabym wybrać ją zamiast Hiwn.
    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W żadnym z wcześniejszych malowań mold nie podobał mi się ani trochę..ale w tym mnie po prostu zauroczył😅😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Inne malowania... cóż, nie podpasowały mi wcale. Ale to malowanie mnie po prostu zauroczyło, uwielbiam takie płowiejące karusy. Jakiś czas temu wylądował na mojej (długiej i kosztownej) chciejliście!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)