wtorek, 1 marca 2016

Schleich - Paśnik okrągły z sianem nr 41421

Parę zdań o akcesoriach Schleich - Paśnik okrągły dla koni lub bydła z sianem nr 41421.



Paśniki takie używane są przede wszystkim w hodowli bydła. Belę siana wkłada się w metalowe ogrodzenie, żeby krowy nie roznosiły jedzenia po całym placu i nie deptały go.


Zestaw zapakowany jest w pudełko a paśnik jest rozłożony. Składa się z czterech jednakowych części i dość łatwo go złożyć, choć potrzeba trochę siły, bo poszczególne części wchodzą "na klik".


Oczywiście wszystko jest plastikowe, więc alergicy nie muszą się martwić ;)


Myślę, że takie akcesoria świetnie sprawdzają się, gdy ktoś chce mieś realistycznie wyposażoną stadninę.

Pozdrawiam!
Capricorn

P.S. Co chcecie w następnym poście? Opis mojej pierwszej prawdziwej AR, czy opis tęczowych jednorożców ze Schleich? A może coś innego? :)

21 komentarzy:

  1. Pasnik fajny :).
    Jestem ciekawa AR. :3
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednorogi! Chociaż AR... Nie! Jednorożce :D Widziałam je w katalogu i jak rzeczywiście będą takie ładne to przygarnę ;).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie AR. Czekam na opis.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to AR? Ja bym prosiła o opis SM c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artist Resin to model konia wykonany przez rzeźbiarza a potem odlany z żywicy w małej ilości sztuk.

      Usuń
    2. Najchętniej tego Kuca Highland

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Breyery wykonane są z twardego plastiku.

      Usuń
    2. To czemu tyle kosztujA????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    3. Zależy które. SM są tańsze od Schleich, im większy, tym droższy. Trady to duże modele w skali 1:9. A kosztują tyle, bo to są ceny Amerykańskie niestety - dla Polaków to wydaje się dużo.

      Usuń
    4. Raczej twardym plastikiem to bym tego nie nazwała :P Jednak warto zauważyć, że prócz kosztu produkcji i pensji pracowników, trzeba doliczyć również wynagrodzenie dla znanych rzeźbiarzy, którzy wykonują prototypy dla firmy. To nie jest tak, że firma ma cały zysk z modelu dla siebie. Tak by było za pięknie ;)

      Usuń
  6. Fajny paśnik :)
    Co do kolejnego posta to nie wiem ... Nie widziałam jeszcze jednorożców, ale lubię Ark-ki, więc ... A mogłabyś powiedzieć o jaki model AR chodzi?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam ciekawa tego paśnika,bo widziałam go w Monocerusie. W sumie faktycznie bardzo przydatny element stajenny.
    Nastepny wpis oczywiście wybieram o AR. Cóż to za cudo u Ciebie zawitało? Juz nie umiem się doczekać,aż tą perełkę zobaczę :)
    Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny paśnik, nie powiem :D
    Czekam na post o AR-ce !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super paśniczek!Może by tak moją stajnię w takie cośik wyposażyć?
    Pozdrawiam!
    swiatkonischleich.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani całkiem fajny;)
    A AR jestem strasznie ciekawa;)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzieliscie?
    http://www.modellpferde-bilder.de/uploads/2015/10/i7879bghu07.jpg

    Super paśnik, kupiłam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)