czwartek, 24 grudnia 2015

Wesołych i zdrowych Świąt 2015

Życzę Wam - moim Czytelnikom - zdrowych, wesołych i spokojnych Świąt, które spędzicie wśród osób, które kochacie - żeby te dni upłynęły Wam na odpoczynku w miłej atmosferze :)

Życzę także zrozumienia dla naszego hobby, które może nie zawsze traktowane jest na poważnie i pewno słyszycie czasem "za stara/y jesteś na plastikowe koniki" - to nieprawda! Na zainteresowania i hobby, które nikomu nie zagrażają, nigdy nie jest się za starym ;)


Pozdrawiam serdecznie z gry Star Stable Online:


I zdjęcie całej mojej gromadki kopytnych :)


Papatki i uściski!

28 komentarzy:

  1. Dziękuję i nawzajem ❤ pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawzajem ! ☺♥

    OdpowiedzUsuń
  3. P.S. Zrobisz w przerwie świątecznej /feriowej rajd na SSO?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również Ci życzę Zdrowych,Spokojnych i Wesołych Świąt!
    To zrozumienie się przyda bo faktycznie niektórzy twierdzą że to przesada wydawać pieniądze na "koniki" które co nam w ogóle dają. ;)
    Pozdrowienia!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, Tobie też wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również życz e Ci Wesołego jajka i bogatego zająca (chyba to już wszystkim pisałąm XD)
    A tak wgl, to czy Ty miałaś wcześniej tego Stone'a??? Bo jakoś go nie kojarzę (no, chyba, że zając był bogaty :3) no, o ile należy do Ciebie (jak tak, to kiedy opis??)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! ;3 Również życzę wesołych świąt! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Również życzę wesołych świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Capricorn, wszyscy pięknie dziękujemy :) Jesteś wzorem dla nas, pomagasz nam i spełniasz nasze życzenia takie jak np. zdjęcia porównań koni :D Za wszystko cię kochamy (w przenośni xD) i życzymy dalszych sukcesów w nowym roku oraz udanych Świąt. Żebyś tylko znalazła swoje marzenia pod choinką :) Tak, ja również słyszałam rzeczy typu "Jesteś za duża na zabawki!" lecz ignoruję to. Dokładnie, na hobby nigdy nie jest się za starym :) Ale się rozpisałam xD
    Tobie i czytelnikom życzę wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku :D
    Candy ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzajemnie :). Czy ten model co jest na kartce świątecznej to Capricorn *-*? Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie ktoś zauważył :D - tak to Capricorn z serii Zodiac Breyer Classics

      Usuń
  11. Haha, i wzajemnie :D
    No i gratuluję Ci Capricorn Capricorna, hehe :D
    Czyżby prezent pod choinkę? :p A może nie? :p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. wzajemnie ;)
    Caplicorn, masz moze breyery na sprzedaz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, zrób recenzję zodiaczka koziorożca koniecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej,
    z góry przepraszam, jeżeli tego typu wiadomości Cię denerwują. Nie miałam na myśli zdenerwować Cię ;)
    Otóż dzisiaj ruszyłam z nowym blogiem o tematyce właśnie modeli koni. Chciałabym Cię tylko zaprosić, żebyś do mnie zajrzała (chyba lepiej wiesz co zrobić xD)
    Pozdrawiam,
    Reya http://threeunicornsofreya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja Tobie również Capricorn, życzę wesołych, pełnych radości świąt




    Cicho! Co z tego, że już prawie po świętach ._. xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej ! Czy będzie jakaś promocja w najbliższym czasie na breyery traditional ? A promocja na drugi zakup u ciebie może być na trady i czy jak mam naklejkę z twoim logo Monocerusa a paragon gdzieś zgubiłam to też się liczy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Razem z zakupem dostałaś/eś kod rabatowy. Możesz go wpisać przy kolejnym zakupie. Nie musisz mieć paragonu, żeby dostać rabat.
      Jeszcze nie wiem, czy będzie jakaś promocja, jeśli już to na jeden model, a nie na wszystkie. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Nie zamawiałam online tylko kupiłam osobiście :) A ile wynosi taka zniżka kodu rabatowego ?
      Usuń

      Usuń
    4. Wartość rabatu zależy od kwoty, za którą kupiłaś. Jest to 2, 3 lub 5% - napisz do mnie mail, podam Ci kod :)
      capricornmeadow@gmail.com

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)