środa, 2 grudnia 2015

Breyer Traditional - Topsails Rien Maker nr 1492

Model konia Breyer Traditional 1492 - Topsails Rien Maker - portret ogiera o tym imieniu, zwanego także zdrobniale "Slider".


Mold ten sam, na którym zrobiony jest Czesio (Big Chex To Cash), czyli umięśniony Quarter Horse. Te plamki na zadzie, to specjalnie. Koń jest ciemnobrązowy, ale kojarzy mi się z wiewiórką ;)


Żywy Topsails jest najlepiej zarabiającym koniem biorącym udział w westernowych konkurencjach z cielakami.


Piękny kasztan, ma tylko niewielką chrapkę i gwiazdkę na czole. Gdyby nie miała Czesia, to z chęcią bym go przygarnęła. Choć po prawdzie, to nawet jak mam Czesia, to Slidera z chęcią bym przygarnęła ;)


Uwielbiam zdjęcia tego modelu z takiej perspektywy - cudny jest :)


Jak Wam się podoba? Wolicie jego, czy Czesława?

Pozdrawiam!


11 komentarzy:

  1. Jest śliczny :), w tym malowaniu podoba mi się bardziej i gdybym miała wybierać między nim a Czesiem, wybrała bym Slidera :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże Capricorn! Dziękuję za opis!
    Teraz już wiem co chce pod choinkę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudny! To malowanie jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że nazywa się Slider :) A stoi u mnie już z półtora roku na półce ;)
    Gdyby obaj byli dostępni w sklepie (tj. Czesław i Topsails) , to bardzo ciężko by było mi się zdecydować. Każdy jest piękny na swój sposób. Na szczęście, kiedy go kupowałam, był dostępny tylko jeden wariant maści na tym moldzie, więc nie miałam problemu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że nazywa się Slider :) A stoi u mnie już z półtora roku na półce ;)
    Gdyby obaj byli dostępni w sklepie (tj. Czesław i Topsails) , to bardzo ciężko by było mi się zdecydować. Każdy jest piękny na swój sposób. Na szczęście, kiedy go kupowałam, był dostępny tylko jeden wariant maści na tym moldzie, więc nie miałam problemu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękny model :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, cudowny! Ja nie mogę wybrać pomiędzy nim a Czesławem.. Obaj są piękni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, nie wiedzialam ze Topsails jest taki piekny! Nie lubie tego moldu, Chex to juz w ogole tragiczny jest moim zdaniem, ale ten ogier zdecydowanie podbil moje serce! Masc niesamowita, kasztan praktycznie bez bialych odmian... Cos pieknego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem w tej maści bardziej mu do ,, pyska". Chociaż wolę mniej umięśnione konie ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczniuch z niego. Wolałabym jego. Kocham kasztany ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)