wtorek, 8 grudnia 2015

Mikołajki, farmerzy i inne rzeczy

Tytuł posta wszystko wyjaśnia - dziś po trochu o wszystkim ;)

Mój mikołajkowy prezent - klacz Schleich nr 13713 Tennessee Walker (Walking Horse). Dlaczego ona? Bo zawsze mi się podobała, ale jakoś nie było okazji, żeby ją kupić. Jest to nowość z 2012 roku i zamyka moją kolekcję modeli z tego właśnie roku. Brakuje mi jeszcze dwóch źrebaków (Camargue i Tennessee), ale raczej nie będę ich kupować, chyba, że trafią mi się przypadkiem.


Dokładniejszy opis klaczy wraz ze zdjęciami na pewno się pojawi na blogu, ale jeszcze nie wiem kiedy, bo ostatnio nie mam czasu na posty.


Piękny błękitno-żółty kantar z uwiązem na skalę Traditional przyjechał do mnie od Silver Stallion Saddlery jako gratisy do mojego zamówienia. "Śliczności" jest więcej, ale nie mam dziś głowy do fotografowania, więc dziś tylko jedna fotka - zdjęcia reszty rzeczy jeszcze w tym tygodniu na blogu. 



A tutaj jeszcze figurki farmera i farmerki firmy CollectA w porównaniu do koni innych firm: CollectA Morgan, farmerka, Breyer Stablemates Quarter, farmer, Schleich klacz trakeńska.


I porównanie z ludźmi Schleich. Byłam pewna, że ColletA ma większe figurki ludzi, a okazało się, że pasują idealnie do skali Schleich.


Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Ta klacz jest śliczna, gratulacje :) Ja na szczęście mam jeszcze starszą wersję, z ciemniejszą grzywą i ogonem, wg. mnie jest ładniejsza. A kantarek FF, faktycznie fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i pierwszy raz pierwsza :D

      Usuń
    2. Magdalena, wyjasnilas tajemnice zycia xd
      Jest jakas starsza wersja, a ja sie dziwilam czemu moja jest inna od wszystkich..

      Usuń
  2. Bardzo urokliwy kobyłka :) u mnie stoi razem z ogierkiem i rocznikiem w komplecie ^^ kantarek fajnie pasuje siwemu... To jego kolory :D
    Pozdrawiam i zapraszam na kolejny post :P
    Sjbreyerhorses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza klacz :3
    Śliczny kantar.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna klacz, mam ją w kolekcji i jestem z niej zadowolona :)kantar idealny dla arabka ,łądne kolorki :)co do ludzi z Collety całkiem fajni , pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest :-D
    Mam pytanie, czy będzie dostępna w sklepie klacz morgan breyer classic?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nowych nabytków :). Klacz TWH jest na prawdę ładna,posiadam ją :). Kantar cud,miód i orzeszki *-*. Jest na prawdę piękny,jestem ciekawa reszty rzeczy :D. Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) klacz mam w swojej kolekcji, ale nie jest moją ulubienicą :) tzn podoba mi się a miewam lepsze :D co do farmerów raczej ich nie kupię, bo ich twarze jak dla mnie są jakieś takie szydercze, a kobieta wyglada jakby przeganiała jakieś zwierzaki 0.0
    Pozdrawiam,
    Reya.
    Ps. Ile zajmuje Dark Pegazus zrobienie Customu na skalę Schleich?

    OdpowiedzUsuń
  8. Klacz TWH nigdy mi się nie podobała. Chociaż, rzeczywiście, wcześniejsze egzemplarze produkowane były z ciemniejszą grzywą i ogonem. Niby model mam, ale na sprzedaż na Allegro. Są już licytacje, więc się cieszę. Co do ludzi z CollectY, tak samo jak klacz. Nie podobają mi się. Aczkolwiek gratuluję. U mnie w Rossmannie był wycofaniec. Niestety, zniszczony (był strasznie obdarty, zresztą w teh drogerii zawsze tak jest).
    Ale to tak... Na marginesie.
    Pozdrawiam!
    Tarpan :3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nabytków.Ja bardzo lubię model klaczy TWH chociaż nie posiadam go w kolekcji. świetni są Ci farmerzy Collecty tacy weseli.
    U mnie dzisiaj n/n
    Serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne modele. Klaczka jest śliczna jak na Schleich. :)
    Mam pytanko. Kiedy możliwa będzie dostawa z CollectA? Zależy mi na Hanowerce. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)