sobota, 12 grudnia 2015

Rząd dla konia Breyer Traditional

Wszystko zrobione przez Silver Stallion Saddlery.


Kropek (Lil' Ricky Rocker - Breyer Traditional) i Czesia (Chelsea - Breyer Classics) prezentują czarny zestaw klasyczny.



Regulowane strzemiona, popręg zapinany na sprzączki z bolcami!


Siodło wszechstronne i do tego czarny czaprak z biało-różową lamówką.


Ogłowie z wszystkimi paskami regulowanymi.


I do tego palcat pod kolor.


Jeszcze otrzymałam taki komplet w stylu folk :D


Ravel pięknie się w nim prezentuje.


Oraz kantarek sznurkowy.


Nareszcie mogę robić zdjęcia w "pełnym rynsztunku" ;)

Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Bardzo starannie zrobione rzeczy. Komplet w stylu folk jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za post i bardzo się cieszę, że się akcesoria podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne nabytki,tylko podziwiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo ładny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne *-*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko bardzo realistycznie wygląda, kolory prześliczne :) Gratuluję rzędu Capricorn i talentu artystce z SS Saddlery.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brak mi słów *-*. Gratuluję wielkiego talentu artystce,która wykonała te wspaniałe rzeczy. Wszystko chwyta za serce,a kantar sznurkowy jest po prostu obłędny! Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie jak powyżej, brak mi słów. Cudowne, znów jak powyżej, chwyta za serce, bardzo realistyczne. Podziwiam.
    Pozdro i zapraszam do mnie :
    kolekcjamh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow wow wow... *-* Niesamowite! Cudeńka.
    Pozdrawiam! i zapraszam do mnie
    blackponny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności *-* Najbardziej podoba mi się siodło ale reszta też piękna!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Graty dla włascicielki kompletu, a jescze większe dla twórcy ! Silver Stallion Saddlery już jakis czas temu znalazłam foty Twoich wyrobów i miałam Ci napisać coś na blogu, ale nie miałam czasu. więc opisze tutaj Brawo, brawo i jeszcze raz brawo. Estetyczne i piękne, rzeczy które , z pewnością można trzymac w kolekcji !
    Capricorn pokażesz zestwa pierwszy na innym modelu ( np. jakimś koniu typu warmblood)?
    Pozdrawiam Was !
    www.dorotheahhh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej te akcesoria są prześliczne! A mam pytanko, bo wydaje mi się że kropek ma dziurkę na wylot w pyszczku po to, by przyczepić wędzidło ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)