sobota, 8 września 2012

Zestaw Breyer - wet i stodoła

Udało mi się wygrać aukcję z zestawem Breyera nr 5913 - Kieszonkowa stodoła z koniem i weterynarzem. Trochę mnie to zaskoczyło. Wrzuciłam małą kwotę, bo nie byłam pewna, czy naprawdę ten zestaw chcę, a tu taka niespodzianka :)

Zestaw składa się z rozkładanej stodoły, konia rasy American Saddlebred, płotka oraz pani doktor z akcesoriami: skrzynką z bandażami, butelką ze sprajem i tubką lekarstwa. Jeszcze jest wąż do mycia konia najpewniej. W założeniu cały zestaw ma być spakowany do tej stodoły, żeby go zabrać ze sobą do koleżanki. Tylko ten koń trochę za wysoki jest, lepiej pasuje quarter. Zresztą na pudełku jest w ogóle konik w innej pozie, płotek też ma inny kolor. Również naklejki wewnątrz stodoły się różnią. Ale ten, który mi się trafił nawet bardziej mi się podoba, więc nie narzekam :)


W zestawie był również katalog z 2005 roku i chyba z niego najbardziej się cieszę ;) Pokazane są tam różne modele produkowane w roku 2005 - od traditionali do pluszowych byków z rodeo. Okazało się, że Breyer również produkował zginane koniki, co prawda pluszowe, ale jednak. Wydaje mi się, że asortyment kiedyś był bardziej urozmaicony. Może ograniczają się przez ten wszechobecny kryzys?


W katalogu jest kilka pozycji, które z chęcią bym upolowała, np mold  nr 682 Quarter Horse (bo zawsze mi się podobała na gniada quarterka) lub nr 1251 Commander Riker (ale tylko dlatego, że nazywa się jak postać ze Star Treka hehe). Może kiedyś uda mi się je zdobyć.
Jutro jadę na polowanie na targ staroci (a właściwie to już dzisiaj, bo jest po północy). Nie sądzę, żebym złapała jakieś breyery, ale może coś innego ciekawego się trafi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)