poniedziałek, 7 marca 2016

Breyer Classics - Koń i źrebię Appaloosa nr 62041

Dwa konie firmy Breyer w skali Classics - koń i źrebak rasy Appaloosa numer katalogowy 62041. Piękny tarantowaty wałach (kasztan o wzorze semi-leopard) wraz z tarantowatym (kasztan z nakrapianą derką) źrebakiem - klaczką.


Chestnut Semi-Leopard Appaloosa and Chestnut Blanket Appaloosa Foal
Mold dorosłego konia to "Black Beauty" wyrzeźbiony przez pana Chrissa Hessa i wprowadzony w 1980 roku. Ma typową dla tego rzeźbiarza zwężającą się ku pyskowi głowę i brak strzałek. Wydaje mi się, że nie jest jednak tak "bułowaty", jak inne konie tego artysty. Może jest to zasługa maści, która maskuje niedoskonałości budowy.


Koń wydaje się patrzeć z uwagą na coś w oddali. A może właśnie podjeżdża do przeszkody? Wyobraziłam sobie właśnie taką scenkę - tego konia z jeźdźcem na grzbiecie i przed nimi dość wysoką stacjonatę.


Źrebak to mold "Warmblood Foal" i jest on stosunkowo młody, bo z 2008 roku, a wyrzeźbiony został przez panią Susan Carlton Sifton. Wydaje mi się, że jest jednym z ładniejszych i realistyczniej wykonanych modeli źrebiąt w tej skali. Ja mam go w wersji karej z zestawu Warmblood Horse and Foal.


Słodziak :3


I jeszcze z moim karusem:


Papatki!

P.S.
Na FB już pisałam, ale przecież nie wszyscy go mają, więc napiszę i tutaj:

Właśnie dowiedziałam się, że polski dystrybutor Breyer przewiduje nową dostawę koło 15 kwietnia. Nie wiadomo jeszcze, co w niej będzie.

Nowe konie CollectA mają się pojawić na początku kwietnia.

Pozostaje czekać...

11 komentarzy:

  1. Jaka śliczna parka <3 zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze koniasy :) szkoda tylko, że są takie ,,niedoszlifowane,, :/
    Na Breyery czekam niecierpliwie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. A będzie jeszcze w sklepie Feniks? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wiadomość aż się nie mogę doczekać co nam wyślą. Taranty śliczne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Taranciki piękne. Rzeczywiście źrebak to ten bardziej naturalny. Choć w karej wersji jaka posiadasz bardzo mu ładnie. :) Breyery dobre, że w końcu ktoś zwrócił uwagę na polskich kolekcjonerów . :) I stara się wprowadzić więcej nowości.
    CollectA? Nie mogę się juz doczekać. Ta firma skradła moje serce , jeśli chodzi o figurki koni. No to czekam z niecierpliwością na nowości :). Najbardziej chyba na Ardena.
    Pozdrawiam i wyczekuje następnego posta. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne koniki :) Szczególnie źrebak. Chyba ładniej mu w tarantowatej maści ;)
    A na nowości Collecty czekam niecierpliwie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam do Was pytanko: Co lepsze (urodzinki się zbliżają :3)?
    Flexible
    Secretariat
    Frankel
    Zenyatta (o ile znajdę...)
    Black Caviar (o ile znajdę...)
    Sam

    A qnie fajne są : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdziesz Zen to nie pożałujesz ;) Ale Flexible też ok.
      To wszystkiego najlepszego! (chyba trochę za wcześnie, ale co tam ;d)

      Usuń
  8. Śliczne konieły;)
    Na dostawę czekam z niecierpliwością;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy nowe breyery w sklepie z serii tra.?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)