niedziela, 31 marca 2013

CollectA kary ogier andaluzyjski nr 88403

Pierwszy koń firmy CollectA - kary ogier andaluzyjski z roku 2010 o numerze 88403, który do mnie trafił. Zakupiony ku mojemu zaskoczeniu w księgarni w moim mieście. Oprócz niego było kilkanaście zwierząt w zachęcających cenach. Niestety, chyba jednak źle się sprzedawały, bo nowej dostawy od dwóch lat nie było.



W porównaniu do modeli, jakie wtedy miałam, ma niesamowicie dokładnie wyrzeźbioną grzywę. Ale wygląda tak, jakby artysta zaczął rzeźbienie od grzywy, a na resztę nie starczyło mu chęci lub czasu. A może jednego i drugiego.


Proporcje... jakie proporcje? Przypomina konia? Przypomina. Więc "o so chozzzziii?"


Nóżki ma gumowate, wyginają się jak chcą, kiedy chcą, gdzie chcą, o ile chcą...


Ale nie sprzedam go, gdyż mam do niego "sętymęt". Na tym ostatnim nawet ładnie wygląda.
Jak się zakryje prawą przednią nogę.
I lewą przednią nogę.
I lewą tylną...
Wszystkie najlepiej...

Przepraszam, za ten wpis dziś, ale ta piękna zima mnie dołuje. Ślicznie jest, naprawdę. Jechaliśmy dziś przez las - wszystko białe, łącznie z drogą. Przepięknie...
Ale nie 31 marca!

Uzbrójmy się w cierpliwość... Zimna Zośka jest 15 maja... śnieg do tego czasu może leżeć... buhahahahahahaha

Życzę nam wszystkim, aby wiosna przyszła szybko, a lato trwało 3 miesiące w tym roku. Ale bez przesadnych upałów.

3 komentarze:


  1. Tiaa z nózkami chłopak ma ... e.. po prostu ma. Ale miło popatrzeć na niego mimo wszsatko.

    Twoje wpisy zawsze mi poprawiają nastrój :)Dzięki !
    dorotheahhh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za życzenia i nawzajem ;)
    Bardzo dziękuję również za opis tego modelu, chyba pierwszy raz widzę tyle jego zdjęć.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    cathsmodelhorses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmieszny ten kon :P W sumie łeb nie jest aż taki zły. I tak koń ogólnie chyba lepszy niż te schleichowe 2013

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)