środa, 15 listopada 2023

Breyer Traditional - ATP Power 1870

Breyer Traditional - ATP Power 1870 - nowość 2023


Mold to "Wyatt" wyrzeźbiony przez Morgen Kilbourn i wprowadzony do sprzedaży w roku 2014. 


Pokazywałam ten mold już kilka razy, bo w Polsce były dostępne już dwa modele regularne. Linki do wpisów niżej:
A poniżej na zdjęciu ten pierwszy srokaty to Marzipan w wersji "ciemnej" gniadej overo z BreyerFest 2022. Może też doczeka się swojego posta.


Ale dzisiejszy bohater to kary ATP Power. Nie lubię robić zdjęć czarnym modelom, ale ATP wyjątkowo dobrze wyszedł na fotkach.


Pooglądajcie zdjęcia, ja dziś nie będę wiele pisać.




Na nosie odmiana jak u żywego konia.



Na lewej tylnej kończynie także odmiana i ładne paski na kopycie.

Podstawka w tym modelu jest ciemno-brązowa i oczywiście z odciskami kopyt.


Jakbyście chcieli ten model zakupić, to zapraszam tutaj:

ATP Power na Monocerus.pl


Jeszcze zdjęcia z jeźdźcem, ale nie ATP, tylko Babyflo na tym moldzie. Amazonka w skali Classics:


Amazonka w skali Traditional:


ATP Power na razie nie daje się dosiąść, dlatego zdjęć z dziewczynami nie ma ;)


Jak Wam się karus podoba? U mnie już stoi :)

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Piękny ,szczerze uwielbiam kare konie~

    Ps:Mam serdeczne pytanie co do jednego z modeli koni na monocerus'ie i jego dostępności.
    Gdzieś około grudnia chciałam zamówić ogiera fryzyjskiego collecta,lecz jak na dzień dzisiejszy patrzyłam jest teraz niedostępny.Czy będzie możliwość nabycie go w grudniu(ogromnie zależy mi na tym modelu).

    Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny karus,uwielbiam wszystkie kare konie a jego rzeźbienia-coś pięknego~

    Ps.Mam serdeczne pytanie.
    Obecnie planuję w okolicach grudnia przygarnąć do siebie długo wyczekiwanego ogiera fryzyjskiego collecta,lecz jak dziś patrzyłam na Monocerus'ie nie jest dostępny.Czy są szanse na jego dostępność w grudniu na początku?(Mocno zależy mi na tym modelu)
    Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karus bardzo ładny, a post i zdjęcia jak zawsze przydatne! Kiedy będzie opis breyer marciea bey? czekamy i pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)