środa, 3 maja 2023

Breyer Traditional - Georg - Premier Collection

Breyer Traditional - Georg - Premier Collection nr katalogowy 90194 - trzeci (ostatni) model na 2019 rok.


Model przedstawia ogiera rasy reński koń zimnokrwisty. Jego rzeźbiarką jest pani Brigitte Eberl, a mold konia nazwany został "Georg", bo jest to jego pierwsza odsłona - w końcu to model z "kolekcji premier".

Uwielbiam ten model właśnie w tym malowaniu, dlatego niezmiernie się ucieszyłam, że udało mi się go kupić. Nie jestem zwolenniczką wydawania tylu pieniędzy na "plastika", ale razem z Vermeerem po prostu musiał dołączyć do mojego stada.

Jak patrzę na niego, to po prostu czuję pod ręką ten milusi w dotyku nosek :D

Jedyne co bym poprawiła, to rzeźbienie grzywy, ale taka uroda rzeźb Eberl - wszystkie mają włosy wyrzeźbione w ten (na mój gust niezbyt staranny) sposób.

Jak na gniadosza, to wydaje mi się, że za mało czerni na tym koniu, np. grzywa jest za jasna. Ale może jest wypłowiała od słońca? Ale taki mi się podoba, więc nie będę drążyć tematu ;)

Wiem, że mało dziś opisu modelu, ale trochę wyszłam z wprawy. Po prostu pooglądajcie fotki.


Poniżej zdjęcie z "bratem", czyli Breyer Traditional Theo. O Teosiu możecie poczytać tutaj:

Breyer Traditional - Theo - koń ardeński 1843

Nawet, jak już czytaliście ten post, to zapraszam jeszcze raz, bo dorzuciłam do niego zdjęcia z innymi modelami, aby pokazać wielkość moldu Georg'a.

Zdjęcia były robione jesienią i byłam pewna, że je przypadkiem skasowałam, ale jednak się odnalazły. Miałam wtedy chwilę czasu i udało mi się obfotografować kilka modeli, więc mam materiał na kolejne posty. Chyba będzie trzeba posiedzieć po nocach i rozruszać wreszcie ten blog!

Bonusowa fotka z futrzakiem :)


Pozdrawiam i do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)