piątek, 30 kwietnia 2021

Breyer Traditional - Theo - koń ardeński 1843

Breyer Traditional - Theo - koń ardeński 1843 nowość 2021 rok.


Mold konia to "Georg" wprowadzony po raz pierwszy w roku 2019 dla członków Premier Club. Theo to pierwszy model na tym moldzie sprzedawany jako RR, czyli w regularnej sprzedaży w sklepach.

Przypomina Wam kogoś?

Theo jest bardzo podobny do Gustava, co w sumie nie jest dziwne, gdyż obie rzeźby są wykonane przez panią Brigitte Eber.

Oczywiście Gustav to skala 1:18, a Theo to 1:9. Theo jest jednym z większych modeli w tej skali, ma aż 22 cm wysokości "w uszach".

Ogier jest maści dereszowatej, a jedyna odmiana, to chrapka między nozdrzami.

Grzywa z przedziałkiem opada na obie strony szyi, a ogon jest długi i równo przycięty.


Podoba mi się jego poza, ładnie wychodzi na zdjęciach.


Szkoda, że nie ma strzałek pod kopytami, ale jak stoi, to przecież i tak nie widać.


I jeszcze kilka fot porównujących wielkość, najpierw z Adamkiem:



Z siwym Catch Me:



Z koniem świątecznym Yuletide Greetings na moldzie Shire:



I na koniec z lalkami Breyer:



Zapraszam na film, jeśli jeszcze nie widzieliście:


Planujecie go kupić? A może macie inny model na tym moldzie?

Pozdrawiam!



10 komentarzy:

  1. Śliczny! Czuję że za niedługo zagości na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolałam go w innych malowaniach, ale ten mold uwielbiam i cieszę się, że w końcu jest RRką c:
    P.S. Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie mój ulubiony mold. Mam już Georg'a i Oak'a, więc zakup Theo jest tylko kwestią czasu (zwłaszcza po zobaczeniu tych ślicznych zdjęć ^^). Pozdrawiam cieplutko :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Kiedyś będzie musiał u mnie zagościć! :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze,
    mi w ogóle nie przypadł do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam model nieszczególnie mi się podoba, jest zbyt zwykły, no i maść nie powala. Jego pyszczek od przodu bardzo przypomina ogiera ardeńskiego Schleich, czy tylko ja odnoszę takie wrażenie?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest! Ja ogólnie uwielbiam stojące ziemniaczki 🥰. Napewno go przygarnę w najbliższym czasie. Pozdrowionka 😚

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ten pan będzie we wtoreczek, przed zakupem obejżałam twój filmik na jego temat, wtedy byłam już na 100% pewna że go chcę. Uwielbiam twój blog, zawszę gdy chcę kupić jakiegoś konika zaglądam do ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć w rzeczywistości nie jestem fanką koni zimnokrwistych, to ten mold jest moim zdaniem cudny :O!
    Fajne jest jego ustawienie - dobrze będzie wyglądać na półce i na zdjęciach.
    No i malowanie - uwielbiam! Te malutkie kropeczki i ogólnie, odcień maści... uważam, że są cudowne! ^^
    Za to malowanie Georga nie podoba mi się w ogóle. To dobrze - przynajmniej nie marzę o koniku za 800 zł xD!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edit: malowanie Georga też fajne xD

      Usuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)