czwartek, 24 lutego 2022

Schleich - Custom ogiera andaluzyjskiego

Niedawno stałam się posiadaczką customa, który podobał mi się już od kilku lat. Jest to przemalowany ogier rasy andaluzyjskiej firmy Schleich nr 13821.

Część z Was pewnie kojarzy tego konia, bo przyjechał od do mnie z Silver Stallion Saddlery.

Autorką malowania srokacza jest artystka z Niemiec, na Instagramie znajdziecie ją pod nazwą milkaar.


Nie mam pojęcia jaką rasę ma teraz przedstawiać ten model, ale dla mnie to mustang jak się patrzy ;) U SSS nosił imię Kaprys i tak zostaje - jego kupno, to taki mój mały kaprys ;)

Moim zdaniem zmiana maści przysłużyła się ogierowi - uważam, że w tej jelenio-srokatej jest mu bardzo "do pyska".

A może polubiłam go dlatego, że u SSS miał sesję zdjęciową w pięknym westernowym rzędzie? Zdjęcie należy do Silver Stallion Saddlery, która jest również autorką siodła, ogłowia i napierśnika:

A cały rząd jest już u mnie od kilku lat, jeśli dobrze pamiętam, to zobaczyłam go na jednym z Live Show i kupiłam, bo tak mi się spodobał. Teraz do kompletu mam też konia :D

Kolejne potwierdzenie, że cierpliwość popłaca - o koniu usłyszałam w 2017 roku, przyjechał do mnie w 2022 - 5 lat, ale w końcu się doczekałam.

A tak wygląda ten konik w oryginalnych malowaniach. Siwy to normalnie sprzedawany model (post - klik), a izabelowaty był w zestawie z derką:

Którego byście wybrali?

Jeszcze ogłoszenie:

Zapraszam na mojego Instagrama, bo poprzedni został usunięty. Nowy adres to:

https://www.instagram.com/capricorn.meadow/ ----- capricorn.meadow

Tam, mam nadzieję, będę częściej coś wrzucać niż na blog, bo na długie pisanie nie mam za bardzo czasu, niestety.

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Normalnie zyskał w tej maści! Naprawdę mu pasuje i wygląda obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi trochę nie pasuje ten pysk, ale grzywa jest zjawiskowa:D Czy będą i kiedy będą dostępne na monocerusie modele:
    Breyer Traditional 1809 - Dominante XXIX
    Breyer Traditional 1806 - Catch Me
    Breyer Traditional 1848 - Tiz the Law
    Breyer Traditional 1840 - Cloud's Encore i Tor
    Breyer Classics 961 - Koń mustang srokaty
    Breyer Classics 964 - Koń morgan gniady
    Oraz nowości (najlepiej ogier Hanower i klacz arab) Collecta 2022? Pisało, że mają być w marcu, który już jest:)

    Pozdrawiam<33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość jest aktualnie dostępna.

      Usuń
  3. Ja mam tego siwego, niby mam do niego sentyment, ale sama nie wiem.
    Niestety nie miałam póki co - i dalej nie mam - warunków do malowania modeli, ale jeśli już będę umiała w miarę ładnie malować to chyba go pomaluję...
    W tym co tutaj pokazujesz szczególnie podobają mi się kopyta, są super...
    Mój siwek ma taką trochę słabą grzywkę. Nie dość, że nie jestem fanką tej maści to grzywka jest pomalowana niedokładnie, aż dziwne bo koniki ze Schleicha jakie by nie były to przeważnie są przynajmniej starannie zrobione (oprócz moldów - przynajmniej niektórych).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny!!! ❤️ Naprawdę jestem zachwycona, to malowanie jest po prostu cudowne 😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)