sobota, 29 stycznia 2022

Breyer Traditional - National Show Horse 479

Breyer Traditional - National Show Horse nr katalogowy 479 - gniado-srokata klacz. Model produkowany był w latach 1999-2004.

Mold konia to "National Show Horse" zwany także "Rejoice", ponieważ był to pierwszy model wypuszczony na tym moldzie. Jego autorką jest Sommer Prosser i po raz pierwszy pojawił się w roku 1998.

Koń pokazany jest w kłusie i model opiera się na ziemi na dwóch nogach oraz ogonie. Widać, że "łaty" zrobione są w innym stylu niż na dzisiejszych modelach. Teraz są niejako "wydrapywane" (usuwa się maskowanie z modelu i mamy goły biały plastik), a u tego modelu łaty mają łagodne przejścia i wyglądają jak namalowane. 

Szkoda, że oczy są całe czarne.

Mam trzy modele na tym moldzie i każdy ma inne oczy. Do obejrzenia pozostałych koni zapraszam utaj:

Breyer Traditional - Madison Avenue 1179

Breyer Traditional - Rejoice model na BreyerFest 1998

Mold jest jednym z większych - do czubka uszu ma prawie 25 cm wysokości. Poniżej z modelem Breyer Traditional 1847 WGC Marc of Charm.

I jeszcze porównanie z innymi modelami - siwy to Breyer Classics Mason rasy saddlebred, a gniady to Schleich wałach saddlebred:

Moja amazonka już wypróbowała i twierdzi, że klacz jest bardzo wygodna do jazdy. Nie możemy się doczekać wiosny i przejażdżki wśród pól.

Model ten to mój pierwszy nabytek w tym roku. Pomyślałam, że jeśli go od razu nie opiszę, to zrobię to za 5 lat...

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. ślicznotka, jednak chyba nie przemawia do mnie...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem przyjemna dla oka mimo swoich lat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mold ma swój urok, ale mimo to nie przepadam za nim (denerwuje mnie ten dwu metrowy ogon xD). Za to malowanie ma śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)