poniedziałek, 25 stycznia 2021

Artist Resin - Toni - koń ciepłokrwisty

Model konia Artist Resin - Toni warmblood gelding - wałach ciepłokrwisty w skali 1:9 wyrzeźbiony przez panią Brigitte Eberl. Zaczął być sprzedawany pod koniec roku 2020 i właśnie dziś przyjechał do mnie prosto od swojej stworzycielki.

Nie wiem, co mam o nim napisać, wszystko widać na zdjęciach :)


Bardzo mi się spodobał od pierwszej chwili, gdy zobaczyłam go na FB na grupie poświęconej twórczości p. Eberl. Stwierdziłam, że będzie pasować zarówno jako koń pod siodło angielskie, jak i westowe. Postanowiłam, że raz kozie śmierć i skoro nie mam szans na Cordesa, spróbuję kupić tego pana. I powiem Wam, że po obmacaniu chyba mi się jednak bardziej podoba niż Cordes. No i dobrze, bo głupio byłoby kupić konika, na którego się nie lubi patrzeć, co nie? :P












Porównanie z Breyer Traditional również przedstawiającym konia ciepłokrwistego, a dokładnie jest to siwy Snowman.




Model niestety obecnie nie nadaje się do malowania - potrzebuje porządnego preepingu, bo cały jest w mikrobąbelki i ryski. Na razie będzie biały. Jeszcze nie wiem, jaką maść bym dla niego chciała, ale na pewno nie zostanie tarantem, jakoś mi to do niego nie pasuje. Ale może jakiś srokacz? Koniecznie overo. No ale to się zobaczy.

Nie mogę się doczekać na zdjęcia na powietrzu. Zimo "ić stont"!

Pozdrawiam i lecę jeszcze przed snem pomacać nowego konika ;)


8 komentarzy:

  1. Gratuluję i zazdroszczę po cichu. :D Jest piękny jak większość Eberlaczków. I widzę, że te nowsze odlewy Eberl są już nieco lepszej jakości niż kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Snowman i Toni to prawie bracia, a przynajmniej tak wyglądają – tylko głowa Toniego jest trochę niżej! :D
    A ile właściwie kosztują modele Artist Resin? Jeżeli nie chcesz pisać, to nie musisz :).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nowego modelu! Ja osobiście wolę ARki w jakiś mniej statycznych pozach, ale taki właśnie stojący Salvorad od pani Jaśminy z Three Salvic Horses podoba mi się niesamowicie *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę chłopaka :3. Jest przesłodki... Ale jednak bariera cenowa jest spora, niestety :/.
    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję eberlaka :) Fajnie widzieć coraz więcej resinów w PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz może gdzie można go zakupić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest napisane w poście - model kupuje się bezpośrednio od pani Eberl, najlepiej napisać do niej maila.

      Usuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)