niedziela, 24 listopada 2019

Schleich - Konie Exclusive 2019

Zanim porozmawiamy o fryzach Mojo, chcę pokazać Wam następujące modele Schleich, bo właśnie pojawiły się na Monocerus.pl

Firma Schleich wypuszcza na rynek od czasu do czasu modele specjalne, tzw. Exclusive lub Special. W roku 2019 są to następujące konie od lewej:

2019 Schleich Exclusive
Schleich 72142 - Koń mustang ogier Exclusive
Schleich 72138 - Koń pinto klacz Exclusive
Schleich 72144 - Koń luzytański klacz Exclusive
Schleich 72143 - Koń quarter ogier Exclusive
Schleich 72137 - Koń tinker klacz Exclusive


Kara klacz tinker w odróżnieniu od pozostałych modeli była dostępna w zeszłym roku w zestawie 5 różnych modeli koni nr 72113 - mam w planach pokazanie także i tego zestawu.

Schleich 72137 - Tinker Mare Exclusive

Jak widać jest maści karej z odmianami na tylnych nogach oraz gwiazdką na głowie.

Schleich 72137 - Tinker Mare Exclusive

Poniżej z regularnym modelem, czyli srokatą klaczą tinker nr 13773, która jest nowością z roku 2015.


Drugim modelem jest siwy - chyba siwy, bo określanie maści modeli Schleich potrafi być wyzwaniem xD - ogier rasy quarter horse.

Schleich 72143 - Quarter Horse Stallion Exclusive

Koń nie ma odmian, ale widać cieniowanie na sierści.

Schleich 72143 - Quarter Horse Stallion Exclusive

Poniżej z regularnym modelem, czyli jelenim ogierem quarter nr 13853 z roku 2018.


Następny model to klacz pinto, czyli po prostu srokata. Niestety nie wiem, co to za maść dokładnie - chyba taki ciemny kasztan? Nie jest to gniady, bo nie ma czarnych nóg.

Schleich 72138 - Pinto Mare Exclusive

Jak zwał tak zwał, ale kolor w sumie mi się podoba, konik jest "siodłaty" ;)

Schleich 72138 - Pinto Mare Exclusive

Regularny model jest kasztanowato-srokaty i ma numer 13830 i to nowość na 2017 rok.


Kolejna z nowości to gniado-srokaty ogier mustang.

Schleich 72142 - Mustang Stallion Exclusive
Jest to najprawdopodobniej pinto overo splash white, czyli koń wygląda, jakby wbiegł do białej farby i ta go ochlapała i dlatego górę ciała ma kolorową, a nogi i brzuch biały :D

Schleich 72142 - Mustang Stallion Exclusive
Regularny mustang był kasztanem z fantazyjnie rozjaśnioną grzywą i ogonem, nr katalogowy 13805 z roku 2016.


Ostatni z modeli, który do mnie dotarł, to klacz luzytańska w nowym malowaniu.

Schleich 72144 - Lusitano Mare Exclusive

Wydaje mi się, że jest to klasyczna maść szampańska.

UWAGA
Nie przyglądałam się na początku dokładnie, ale okazało się, że modele tej klaczy mają taki połysk - jakby brokat, takie perłowe lśnienie. Podobno niektórym osobom to przeszkadza, więc dlatego dopisuję. Wydaje mi się, że ma to imitować lśnienie na sierści - raczej nie jest to wada fabryczna, tylko celowe działanie.

Schleich 72144 - Lusitano Mare Exclusive

Niestety nie mam w swoich zbiorach tego modelu w innym kolorze, ale opisywałam w 2017 roku pierwszą wersją malowania, a mianowicie siwą klacz z zestawu. Możecie o niej poczytać tutaj:
Schleich 42368 - Klacz luzytańska z boksem stajennym

Schleich 42368 - Horse Stall with Lusitano Mare

Ma różowy nosek, więc chyba to szampan, prawda?

Schleich 72144 - Lusitano Mare Exclusive
To tyle na dziś. Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Klacz tinker kompletnie nie przypadła mi do gustu. Posiadam i zdecydowanie wolę jej poprzednią wersję. Ouarterek nie jest myszaty? Albo dereszowaty? Nie znam się ;) W każdym razie jest przepiękny i rzucę się na njego przy najbliższej okazji. Klacz pinto i ogiera mustang wolę w poprzednich przebrankach. Ale klacz luzytańska wymiata, że się tak wyrażę ;) Koniecznie muszę ją mieć, tym bardziej, że polowałam na jej mold bez zestawu w jakimś sensownym malowaniu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co to quarterek zdecydowanie nie jest dereszowaty bo wtedy byłby brązowy, ale bardzo możliwe, że myszaty🙂

      Usuń
  2. Szału nie ma, ale luzytanka i mustang wyglądają całkiem nieźle. Skoro to exclusive, mogli się bardziej postarać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Luzytan i quarter horse nie są najgorsze;)

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem klacz tinker w werski karej jest wprost przepiękna (tak wiem, mam dziwny gust xD) !
    Mustang wygląda w tym malowaniu o niebo lepiej :) (moim zdaniem) Szkoda, że klacz pinto i wcześniej wspomniany ogier mustang nie posiadają cieniowania...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super kolekcja koni. Ile masz razem Schleichów? Ja ma około 300 i zapraszam na moją stronę - konienikusi.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)