czwartek, 21 listopada 2019

Mojo Fun - Koń andaluzyjski kary ogier

Mojo Fun - Ogier andaluzyjski kary nr katalogowy 387109 nowość na 2012 rok.



Mogliście już zobaczyć jego siwego "brata", którego opisywałam w 2014 roku. Zaraz... kiedy? O.o Zapraszam zatem do poczytaniu o siwku tutaj:
Mojo Fun - siwy ogier andaluzyjski 387149
ponieważ oprócz opisu są tam także zdjęcia porównujące z modelami innych firm.

Wiem, że ostatnio dość często zapraszam Was do wcześniejszych postów, ale po to właśnie są napisane, żeby je czytać ;) Zdaje mi się też, że na telefonach nie ma opcji "przeszukaj bloga", a wiem, że większość z Was właśnie na telefonach przegląda internet i linki w tekście pomagają w poruszaniu się pomiędzy setkami postów.


Jestem w trakcie porządkowania wpisów. W zamyśle jest zrobienie spisu wszystkich postów podzielonych na poszczególne firmy. Trochę to potrwa, szczególnie z Breyerami, ale jak to mówią "powoli do przodu" i niektóre zakładki już są prawie gotowe (np. Bullyland, a zaraz uzupełnię Mojo Fun / Animal Planet).


Linkowanie do poprzednich postów oszczędza mi też trochę czasu, bo nie muszę pisać drugi raz tego samego, a nie ukrywam, że czas jest towarem deficytowym ;) Chcę pokazać Wam jak najwięcej modeli jeszcze w listopadzie, bo w grudniu najprawdopodobniej nie będę miała w ogóle okazji na pisanie bloga.


Parę zdań o karusie. Model jest prawie cały czarny. W grzywie znajdziemy jedynie jaśniejsze, brązowawe pasma, które przełamują monotonię czerni. Również kopyta są pomalowane na szaro-beżowy kolor, który nie jest jednolity, więc to także zaliczam na plus. Dodatkowo andaluz ma wyrzeźbione i pomalowane na srebrny kolor podkowy.

A jakby ktoś chciał przygarnąć konika (albo inne), to zapraszam tutaj:
Monocerus - kary ogier andaluzyjski Mojo Fun


Poniżej z bohaterem następnego posta z tej samej firmy, czyli wałachem fryzyjskim Mojo Fun:


Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Konik ciekawy, jednak nie zawita w mojej kolekcji. Czekam niecierpliwie na opis fryza z Mojo, bo na niego czaję się od bardzo dawna^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Siwa wersja chyba bardziej skradła moje serducho ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ładny;)

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)