poniedziałek, 23 września 2013

CollectA klacz shire - custom by Metalfish

Kolejny koń przemalowany przez Metalfish.
Another custom by MetalfishArt.pl


Jak już pisałam wcześniej, maść jest wymyślona przeze mnie i najprawdopodobniej nie występuje u koni rasy shire - ale mnie się podoba i już :P
W pierwotnej wersji klacz nie miała mieć w ogóle białych odmian, ale po pomalowaniu okazało się, że gwiazdka po prostu jej pasuje.
Więcej zdjęć klaczki (oraz ostatniego mojego przemalowańca, którego tutaj jeszcze nie pokazywałam) będzie niedługo dostępnych na MetalfishArt.pl

Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Cudowna! Gwiazdka rzeczywiście jej pasuje. Bardzo podobają mi się customy Metalfish. Mam pytanie. Wysyłasz jej konia, on jest malowany i odsyłany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - wysyłam jej konia, a ona go maluje i odsyła.

      Usuń
    2. A co do ceny, to jest tanio, czy trochę drożej? Znaczy, czy ogóle się za to płaci :)

      Usuń
    3. Oliwia - przecież logiczne, że nie robi tego za darmo. Dziewczyna musi zarobić na swoje potrzeby. Poza tym farby akrylowe wcale takie tanie nie są.
      Napisz do niej tu masz kontakt http://www.metalfishart.pl/?page_id=61 a wszystkiego się dowiesz.

      Jak ja się dowiadywałam, to wcale tak drogo nie było :D

      Usuń
  2. Nie ma to jak strzelić sobie taką "swoją" maść ^^.Przynajmniej będzie chociaż trochę niepowtarzalna :).Klacz wygląda naprawdę ślicznie.
    Pozdrawiam
    Sunny Glow
    shadowhorses.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Konik piękny! A ja wciąż obiecuję sobie, że zamówię coś u Metalfish i zawsze na to samo wychodzi... .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)