sobota, 19 stycznia 2013

Zawody Western Wrocław 2010.04.25 cz.2

Dziś następna część zdjęć z I Jeździeckich  Zawodów Rekreacyjnych "W Samo Południe", które odbyły się 25 kwietnia 2010 roku na wrocławskich Partynicach w miasteczku westernowym Jack's City.

Część pierwsza do obejrzenia tutaj.

Na początek zdjęcia z rozgrzewki przed drugą konkurencją. Niestety nie mam programu z tej części zawodów, dlatego nie będzie podpisów, kto jest na zdjęciach. Zainteresowanych bardzo przepraszam. Próbowałam znaleźć wyniki w necie, ale mi się do tej pory nie udało. Jak znajdę, to dodam.
Ten konik nie chciał wejść na kładkę:
ale jak zobaczył, że to drewniane coś nie gryzie...
... to zdecydował się wejść:
I reszta rozgrzewających się:
Opis Trail Amator - Wrocław 2010.04.25
1. Stępem do bramki, bramka na lewą rękę,
2. wjazd stępem do korytarza, cofnięcie w korytarzu, przejazd stępem przez korytarz,
3. kłusem w prawo przez pięć drągów,
4. side pass w lewo,
5. stępem wjazd na mostek, kłusem,
6. galopem na prawą nogę,
7. kłusem, stępem wjazd do kwadratu, obrót o 360 stopni w lewo, wyjazd stępem z kwadratu, do znacznika, zatrzymanie.
Zaczynamy:
Maść tego konia bardzo mi się podoba:
A teraz pani jeżdżąca w stylu klasycznym. Najwięcej problemów konie ujeżdżone "po normalnemu" ;) miały  z bramką. Chyba nie mogły zrozumieć, po co im się każe przechodzić między dwoma patykami tyłem.
kłus po drągach normalka:
ale taki side pass z drągiem pod brzuchem to też wielkie przeżycie. Ten koń nawet nie chciał iść nad drągiem:
Mostek po tym wszystkim to bułka z masłem:
A to już kowboj:
Kolejna amazonka w ujeżdżeniowym siodle, jeśli dobrze widzę:
A teraz kowbojka (kowgirlka chyba powinno być? ;) )
To tyle na dziś, jeszcze paru zawodników w tej konkurencji jechało, ale post byłby strasznie długaśny jakbym wrzuciła wszystkie foty na raz.
CUL8R - See You Later

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)